hallo dames ik zit ergens mee, wegens een paar omstandigheden hebben we onze 'vruchtbare' week niet erg goed kunnen benutten en ik zit hier best mee. mijn cyclus sinds mn curretage is als hieronder, (normalitair was die altijd 28 dgn ) heb een beetje de gemmidelde genomen 31 dgn. nou hebben we alleen op dag 15 en 18 gemeenschap gehad. zou dit in principe goed zijn (ik weet dat dit geen zekerheid is voor iets) maar dat ik het voor mn gevoel iig een beetje goed heb gedaan na 2x een MA raak je toch een beetje geobsedeerd wilde weten welke dgn jullie zouden klussen met zon cyclus. alvast bedankt groetjes
Is moeilijk te zeggen.. inprincipe is het beste om de dag klussen.. vanaf je menstruatie tot na de eisprong, maar als je cyclus ongeregelmatig is.. moet je gewoon eigelijk altijd om de dag klussen.. Tja bij ons is dat ook moeilijk, omdat mijn vriend er niet altijd is.. dus vind ik het fijn dat ik nu de eisprong zo goed heb gevoeld (als ik het goed heb).. succes meid en mijn duimen draaien
Hey Nisa, Naar mijn idee als je uitgaat van die 14 dagen voor je volgende ongi dan zit je wel aardig goed! Misschien een idee om ovulatietesten te gaan gebruiken? Ik heb ze deze maand voor het eerst gebruikt, en het bevalt me goed! Ben veel relaxter! Als je dat niet wil dan zou ik uitgaan van de kortste en van de langste cyclus. Je vruchtbare dagen van beide cyclussen uitrekenen en dan die periode om de dag klussen.. Als dat lukt natuurlijk.. Hopelijk ben je snel zwanger van een plakbaby! Greetz Bianca
gebruik geen ovu.testen, we deden hiervoor idd. om de dag en dat is 2keer goedgekomen was gelijk de 1ste ronde 2 keer zwanger (had geluk, werd beide keren wel MA, maargoed) maar helaas kon dit niet deze ronde (balen)
Tja, meer dan afwachten kunnen we nu niet doen inderdaad! Geduld, geduld... wat is dat toch moeilijk soms..