kis haarverf van kappers

Discussie in 'Gezondheid' gestart door mamav2boefies, 27 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamav2boefies

mamav2boefies Fanatiek lid

22 dec 2010
    1.158
    0
    36
    Wie kent dit merk en weet of je dit mag gebruiken als je zwanger bent?

2. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

27 nov 2010
    1.419
    0
    0
    Zuid Holland
    Mijn kapster gebruikt dit ook en ik heb gewoon mijn haar laten verven, binnenkort weer.

De meningen lijken nogal verdeelt omtrent het verven van je haar, de een zegt niet doen, en volgens de ander maakt het niets uit.
    Haarverf komt niet in je bloedbaan en kan op die manier ook niet bij de baby komen. De geur/ chemische stoffen zijn niet echt lekker om in te ademen (maar dat geld ook als je niet zwanger bent). Het is nou ook weer niet zo dat je dagelijks de haarverflucht loopt te inhaleren.

Wat ik wel heb begrepen is dat de kleur misschien minder goed pakt, of anders uitpakt. Dus dat is wel iets om rekening mee te houden.

Dus om antwoord te geven op je vraag: Ik zou geen reden kunnen bedenken waarom het niet zou mogen, dus verven maar.
    Volgens mij zitten er ook kapsters op dit forum, misschien dat zij hun mening hierover kunnen geven

3. romygizmo

romygizmo Actief lid

19 feb 2010
    401
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mee eens, gewoon je haar verven, kan geen kwaad.

4. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    als kapster sluit ik me hier compleet bij aan! ook ik gebruik dit merk bij mezelf ook als ik zwanger ben...

5. mamav2boefies

mamav2boefies Fanatiek lid

22 dec 2010
    1.158
    0
    36
    Oke bedankt voor de reacties!

6. tjessia

tjessia Fanatiek lid

1 feb 2009
    2.889
    0
    0
    Ik laat ook gewoon een permanentje zetten hoor, pakt juist hardstikke goed als ik zwanger ben.

7. renaatje86

renaatje86 Bekend lid

4 feb 2011
    597
    22
    18
    Ik ben kapster
    in het mooie drenthe
    Ik ben kapster en idd de verf komt niet in de bloedbaan en zelfs het inhaleren van de lucht (ik werk er 5 dagen per week in) is ook niet schadelijk voor je kind. Het kan wel zijn dat de kleur anders uitvalt juist wat roder dan normaal of juist wat matter, bij blond wil het nog wel eens wat geler blijven!

Deel Deze Pagina