Op de bank klimmen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door DeBJjJ, 18 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DeBJjJ

DeBJjJ Fanatiek lid

13 mei 2012
    1.050
    0
    0
    thuismoeder/Post
    oldenzaal
    Meneer heeft het door hoe hij op de bank kan komen , ik moet 24/7 opletten , hij kan er niet normaal af en ik moet telkens bij hem gaan zitten want meneer maakt zowat een koprol van de bank af! ,ik zet hem dan meestal in de box als ik niet kan opletten alleen dan zet hij het op een gigantisch schreeuwen... iemand tips? (nee zeggen zitten enz helpt niet)

2. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.291
    113
    Nederland
    Hoe oud is hij? We hebben onze zoon direct geleerd dat hij op zn buik van de bank af moet. Dit moet je uiteraard 30x herhalen, maar dan hebben ze 't daarna snel door.

3. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    In plaats van '''Nee'' zeggen: (en dus voordoen) ''zo moet je van de bank af''. ''goed zo''!!

Dit heeft bij mijn zoontje geholpen.

4. DeBJjJ

DeBJjJ Fanatiek lid

13 mei 2012
    1.050
    0
    0
    thuismoeder/Post
    oldenzaal
    hij is 1 jaar en 9 dagen , en hij heeft mijn stronteigenwijse karakter ^^ ik ga het even proberen ! thanks voor het reageren !

5. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Mijn dochter klom met 10 maanden op de bank. Heb haar gelijk geleerd hoe ze de bank weer af moet. Is er een keer of 3 vanaf gekukeld maar sindsdien gaat het prima!

6. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Idd gelijk leren hoe hij eraf kan klimmen. Hier ook paar keer gedaan en ze kon het eigenlijk heel snel zelf zonder te vallen.

7. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Ook hier 60x herhaald "op je buikje..!!" En nu als ik dat zeg draait hij netjes op zijn buikje ergens vanaf.
    En dan natuurlijk positief bevestigen.

8. S0fietje

S0fietje Fanatiek lid

4 jul 2011
    2.225
    2
    0
    Hier ook gelijk een cursus gedaan "hoe kom ik weer de bank af" en dat echt even een paar dagen volhouden. Na een dag of 2 a 3 kon ik hem met een gerust hart op de bank laten en kan hij er zelf weer vanaf. Oh ja hij is er ook wel een paar keer vanaf gevallen in die tijd of toen hij ging rennen op de bank (toen cursus niet lopen/rennen op de bank gegeven). Ik zorg ervoor dat de tafel wat verder van de bank staat en verder moet hij het toch leren en zal hij nog wel vaker vallen. We hebben hem van de week geleerd hoe hij op het bankje van de picknick tafel kan gaan zitten en er ook weer vanaf kan want dat was ook een gestuntel met een paar keer lelijk vallen.

9. Sceptica

Sceptica Bekend lid

9 aug 2012
    517
    0
    16
    NULL
    NULL
    Onze zoon hebben we ook onmiddellijk geleerd om achterwaarts van de bank te komen. Ondanks dat hij nog erg jong was (7,5maand), ging dit bijna direct goed. Of misschien was het wel net omdat hij zo jong was, dan zijn ze nog net iets minder koppig. ;)

10. Sunlover

Sunlover Bekend lid

26 jan 2011
    764
    0
    0
    NULL
    NULL
    Idd snel leren hoe hij er met zijn buik af moet. Had mijn zoontje snel door..

11. DeBJjJ

DeBJjJ Fanatiek lid

13 mei 2012
    1.050
    0
    0
    thuismoeder/Post
    oldenzaal
    ik ben zo bang dat hij verkeerd van de bank afvalt! , het gaat nu iig stukken beter :)

12. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

29 jun 2011
    4.053
    2.554
    113
    Limburg
    Hier net zo gedaan als wat iedereen al zegt ;) hij had het vrij snel door. Hij kan zo mooi als een echte vent op de bank zitten met de afstandsbediening in zijn hand haha.

13. DeBJjJ

DeBJjJ Fanatiek lid

13 mei 2012
    1.050
    0
    0
    thuismoeder/Post
    oldenzaal
    hahah geweldig , als ik de mijne de afstandbediening geef is die stuk denk haahaha

Deel Deze Pagina