Hallo hier allemaal weer!!! Vraagje bij mij zoontje is dat hij 10 maanden was zijn neusamdelen geknipt omdat hij al vanaf zijn geboorte verkouden is en het alleen maar erger werd. Nu blijkt dat xander vernouwde gehoorgangen heeft (familiekwaal). na dat de amandelen geknipt waren had hij ongeveer 2 weken nergens last van, maar daarna begon het allemaal weer opnieuw, constant verkouden in het extreme, niet willen eten niet kunnen slapen door de druk in zijn hoofd. Alles wat maar een beetje hard is tegen zijn hoofd aan slaan of wat vast zit zijn hoofd daar tegen aan slaan. Nu heeft de kno arts besloten om xander buizjes te geven, en als hij 2 is geweest zijn amandelen pas weer te knippen omdat tot de 2 jaar ze eigenlijk altijd wel weer terug groeien en dan blijven we aan de gang en dat wil ik me mannetje ook niet aan doen natuurlijk. Maar nou wilde ik graag verhalen horen van mama met kindjes die ook buizjes hebben gekregen of dat het een opluchting voor ze was of juist helemaal niet en voor hoelang, en hoe de dag verlopen is met het plaatsen. Xander was namelijk met zijn amandelen knippen niet goed uit de narcose gekomen en heeft ruim ander half uur non stop gebruld dus vandaar ook de vraag over het verloop van de dag of kindjes dit ook hebben gehad met het plaatsen van de buizjes. Sorry weer voor het lange verhaal, ben ik erg goed in groetjes miranda
hier ga ik zeker meelezen bij ons zoontje willen ze ook of neusamandelen knippen of buisjes plaatsen 3juni moet ik naar de kno arts maar wil zeker ook de ervaring van andere moeders horen
luca heeft zijn amandelen ( neus ) laten knippen en ook buisje gekregen: ik kreeg een heel ander mannetje: hij was veel minder verkouden, geen looporen meer ( is tijdje weer terug geweest maar gaat nu weer goed ) en zijn taal ging met sprongen vooruit. Ik kan het iedereen aanraden!!! En heb nu al besloten als zijn zusje ook steeds loop oren gaat krijgen ik als ze een jaar is gelijk bij de kno arts zit!!! Luca was bijna 2 toen hij ze kreeg en de amandelen geknipt werden. Hier helpen ze iig!
Louise heeft 1,5 maand terug buisjes gehad in combi met het verwijderen van de neusamandel. Het heeft tot nu toe heel erg geholpen. Ze heeft geen oorontstekingen meer gehad en de verkoudheid is bijna helemaweg (sinds een paar dagen weer een snotneus). Ik heb er toen een topic over geopend, zal kijken of ik hem nog kan vinden, daar staat beschreven hoe onze dag is verlopen. Louise is helaas ook heel naar uit de narcose gekomen.