tja, ik kan wel met de auto naar het werk, maar dan kan ik om 5 uur achteraan sluiten in de file. en met de fiets,tuf ik overal tussendoor, maar kan ik weer een bui verwachten (zoals gister ) heb voor sophie een regenponcho en zelf een regenpak, maar sophie is niet dol op de poncho..
ik moest gister voor het eerst met amy door de regen, ze vond het afschuweiljk. echt zielig! war haal je die ponchos? ik heb geen regenkleding dus ben gister met vuilniszakken in de weer geweest. wat een gedoe op de vroege ochtend
alicia heeft een regenpakje en die komt van de h&m. meen dat ik zo rond de 30 euro voor betaald heb en is maatje 86. er zit nog een jas onder ze draagt hem vanaf een maand of 10. beter iets te ruim toch . ze vind het allemaal best en zolang het niet te hard regend vind alciia het best en gaat druppels vangen. regnd het iets te hard dan trekt der snoetje ook wel vies weg en duwt ze der koppie tegen het windscherm aan haha
nou was niet van plan er 30 euro aan uit te geven! Je hebt er een van gmg voor 20 euro en dat vind ik eik al best duur. De jip en janneke poncho's zijn even niet verkrijgbaar bij de hema, die kosten 9 euro, zo een zou ik wel willen. NOu ja ik prbeer vooralsnog tussen de buien door te fietsen
ik heb een regenpakje van jip en janneke jas plus broekje in maat 92 is wat aan de groete kant maar met regen maakt het niks uit koste rond de 9A 10 euro bij de hema
Ik heb vandaag een regenponcho gehaald bij de halfords omdat ik dus wel door de regen moet gaan. Ik moet toch op tijd op school komen. Giovanna vind de poncho 3x niks maarja zit niks anders op. Bij de h&m hadden ze idd regenpakjes maar persoonlijk vind ik 30/40 euro voor een pak alleen voor regen echt te duur..
ja dat vind ik eigenlijk ook wel heel veel geld. heb je die pnchos ook in verschillende maten dan? moet maar ff gaan shoppen denk ik. ik denk dat ponchos wel veel makkelijker aantrekken is dan zon regenpakje. tis hier nl nogal een drama met aankleden en verschonen
Je hebt ook van die hoezen voor over je kind+stoeltje. Hoef je je kind in ieder geval niet nog een pakkie aan te wurmen over de dikke jas.
Die poncho's heb je bij de Hema idd in meerdere maten. Gaat volgens mij vanaf 86. Ruben heeft niet zoveel te willen. In het begin vond ie het vreselijk dat ie nergens aan kon komen met z'n handjes, nu is ie eraan gewend.
Ik heb net een poncho besteld voor Dano, 14,50 met koeienprint. je hebt er van alles ook hele leuk voor de meiden met vlinders e.d. besteld bij bimbambini
voor de jongste voorop een jip en janneke poncho van de hema en de oudste achterop een jip en janneke regenjas van de hema
Voor Boaz heb ik een poncho (met armpjes) die je ook nog over zijn voetjes kan doen, dus hij wordt echt nergens nat. Weet niet waar je die zou kunnen halen, want heb hem gekregen van een vriendin. Ach, ik vind de regen niet leuk, maar het is niet anders. Boaz vind het wel oké geloof ik.....
ik heb voor als ik door de regen moet fietsen een regetunnel gekocht... van basil!.... erg handig vind ik zelf!
ik heb een fietskar voor mijn kinderen maar dat wordt straks te zwaar. heb er eentje in zitten van 5 en eentje van 4 maanden. moet 2 keer in de week naar het zwembad. ik zou wel willen weten op welk fietszitje die regentunnel past? lijkt mij ook erg handig! op bobike?
jah gewoon alle zitjes volgensmij.... heb zelf de bobike.. moet je anders even spieken op de site van basil
ja ben ook wel op zoek naar die regentunnel. bij die regenponcho van de hema krijg je ook nog een bijpassend rugtasje cadeau, en dat voor ong 9 euro
zonnetjes ik heb hem hier gekocht bij de fietsspeciaalzaak en koste 25 euro... geloof dat je ze ook online kan kopen
ik heb de 'Cars' regenponcho van de Halfords... hij is eigenlijk vanaf 3 jaar ofzo, maar onze zoon van 13,5 maanden vindt hem prima... Hij doet absoluut niet moeilijk en vindt de regen geweldig, haha... gek kind... de poncho heeft me maar 5 euro in de opruiming gekost...