Goede middag Dames, Vanmorgen toen ik mijn dochter verschoonde zag ik wat groen/grijzige stukjes in haar luier zitten. Ik wilde het eerst even aankijken, maar nu net poepte ze weer en nu was bijna heel de luier groen/grijzig. Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn? Ze is niet ziek, geen koorts en heel erg vrolijk zoals altijd. Maar maak me toch een beetje zorgen erover. Alvast heel erg bedankt!
Sorry had ik erbij moeten vermelden #-o Ze is bijna 3 maanden oud en krijgt alleen bv. Dus niks raars gegeten.
Dan hebben de darmpjes de voeding niet helemaal goed verwerkt en daardoor is het dan groen. Gebeurt bijvoorbeeld ook vaak als ze krampjes hebben. Is niet erg, als je kleintje wel veel last van krampjes heeft, zijn er wel dingen die je kunt doen om het te verhelpen...
Dit is eigenlijk voor het eerst. Ze heeft er nooit eerder last van gehad, vandaar dat ik even in paniek raakte. Gaat het dan vanzelf over of moet ik 'helpen' ?
mijn kraamverzorgster zij als het spinazie-achtig is dan heeft ze gewoon wat last van krampjes gehad,is helemaal niet erg..