Hallo, Ik weet niet helemaal of mijn vraag hier thuishoort, maar ik ben toch benieuwd. 4,5 jaar geleden is mijn dochtertje geboren. Vanaf 6 weken kreeg ze flesvoeding omdat de borstvoeding niet meer lukte. Nu is ze van begin af aan al een erg gulzige drinker geweest. Spenen moesten altijd wat groter gemaakt worden, want als het niet snel genoeg ging, werd madam 'boos'. Binnen 5 minuten waren haar flesjes dan ook altijd op. Nu gaf ze vaak ook meer dan de helft weer over, maar ik dacht dat dat dan altijd door het gulzige drinken was. Maar nu, 4,5 jaar later, geeft ze nog steeds heel makkelijk over als ze iets teveel heeft gedronken of heeft gedronken en gegeten en dan gaat huilen. Dan hoeft ze maar 1x te hoesten en alles komt er weer uit. Is er misschien iets met haar maagje dat alles er altijd zo snel uit komt?
Hoi, Moeilijk om zo te zeggen wat het zou kunnen zijn. Misschien kun je eens overleggen met de huisarts. Te snel drinken en te veel kan er inderdaad voor zorgen (zoals vroeger) dat het makkelijker terug omhoog komt. Alleen zou je dat op deze leeftijd niet meer verwachten. Groetjes Angelique