Diaree :-( door antibiotica

Discussie in 'Gezondheid' gestart door daantje78, 9 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    Wat kan ik hier aan doen?
    Heb er normaal nooit last van maar doordat ik nu een blaasontsteking had heb ik antibiotica gekregen. Stond ook in de bijsluiter dat het een bijwerking is maar mag dus geen norrit of iets anders gebruiken...
    Heeft iemand een tip? Begin me nu al als een vaatdoek te voelen :cry:

2. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Balen zeg! Bij diaree verlies je veel vocht, het is belangrijk dat je iig dat op pijl houdt. Ik zou ook wat bouillon drinken om je zoutgehalte op pijl te houden.

Beterschap!

3. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    Belgiƫ
    Kanneel zou ook helpen tegen diarree (stukjes appel met veel kanneel eten bijvoorbeeld)

4. Nemo

Nemo Niet meer actief

Als je heel veel last heb je huisarts/huisartsenpost bellen dan krijg je een andere kuur.
    Wat je ook zou kunnen doen is ORS halen bij apotheek/drogist. Dit is een mengsel van zout en suikers die je in water moet oplossen om uitdroging te voorkomen. Verder veeeeeel drinken natuurlijk.
    Beterschap !

En even aan je apotheek en huisarts doorgeven dat je er diarre van krijgt. Dan krijg je in de toekomst een ander kuur en kun je je deze ellende besparen.

5. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland

6. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    Ik zou oppassen met grote hoeveelheden kaneel. Dat zou schadelijk kunnen zijn las ik ergens anders op deze pagina.

Verder idd ORS nemen (is wel heel vies) maar er is 1 soort die niet vies is, ben alleen even kwijt wat voor merk het is.

Deel Deze Pagina