Hoi allemaal, Mijn kleine is nu al best lang aan de diaree. ( langer dan een maand ) We hebben nog geen idee hoe het komt. Maar een aantal mensen in mijn omgeving zeggen dat het door de borstvoeding komt omdat Erik nu te oud er voor is ( ? ) En zijn darmen mijn borstvoeding niet meer aan kunnen. Het lijkt me van niet. Of heb ik dat nu helemaal verkeerd? Moet ik nu hij nog bv krijgt hem minder gewoon drinken geven? Hij krijgt nog 3 keer op een dag borstvoeding. Groetjes Mamzie
Nou lijkt mij sterk hoor dat het van de BV komt. Wat zegt de huisarts ervan? Een maand is best wel lang inderdaad.
Lijkt mij niet, maar ik zou sowieso nu dan toch maar eens een keer (als je dat nog niet gedaan hebt) de stap naar de ha maken want een maand lang aan de diarree is wel heel erg lang en ik durf er bijna mijn handen voor in het vuur te steken dat het niet door de borstvoeding komt maar je zou nu onderhand wel andere (natuurlijke) dingen kunnen gaan geven die er voor zorgen dat zijn ontlasting wat harder (steviger) gaat worden dan nu het geval is. want een maand lang aan de diarree is zeker niet goed.
nee idd niet goed. Maandag moeten we naar de dokter. Maar de assistent zei dat het misschien peuterdiaree is? Want Erik is niet ziek of lusteloos, geen koorts, hij groeit en komt aan. Dus heel raar. dacht eerst dat het door de tandjes/kiesjes komt. Er komen een hele hoop tegelijk door bij hem en dat duurd ook al een tijdje ) Daarbij heeft ie ook huiduitslag die zomaar opkomt en dan ook weer snel verdwijnt ( ik denk netelroos, alleen jeukt het niet ) Heel vaag dus allemaal.
Hebben borstvoedingskindjes niet zowiezo dunnere ontlasting? En wat versta je onder diarree? Mijn zoontje heeft door de melk atijd dunne ontlasting, nu nog en er niks mis met hem.
nou, een aantal maanden terug heeft ie tot dan toe gewone ontlasting gehad. Wel zacht maar het had wel vorm. Nu zit zijn hele luier onder ( en meestal sijpelt het er doorheen ) En heeft is minimaal 4 keer een diaree luier. Kortom, het is niet normaal voor Erik deze ontlasting