hallo allemaal sinds gister avond heb ik heel erg veel steken beneden bij mijn onderbuik en vagina trek soms gewoon door naar mijn kont kan af en toe niet recht op staan hebben er meer meiden last van ik ben vorige week nog getest op blaasontsteking en dat had ik niet maar ben wel opgenomen geweest voor te vroege weeen
ik heb er op dit moment ook last van en ook nog een pijnlijk schaambeen..heb het idee dat het helemaal beurs is! straalt inderdaad ook uit naar mijn kont en stuitje! Ik ging er eigenlijk ook stiekum van uit dat het het indalen van de kleine is!
Heb dit ook gehad zo'n 3 weekjes terug en het bleek dat het door het indalen kwam! Maar als je het niet vertrouwd zou ik gewoon bellen!
ik had ook al zo´n idee dat het indalen is want vorige week was ze al een eind ingedaald dus ik denk dat ze verder in is gedaald jeetje het doet wel erg pijn hoor kan haast niet zitten en staan
Heb ik ook sinds afgelopen week...echt een naar gevoel...heb ook steeds het idee dat er een boksbal tussen mijn benen zit... De laatste keer heb ik het gevraagd aan de VK toen ik op controle was...en die zei dat het indalingspijn is...het hoort erbij. De ene heeft het heel erg de ander helemaal niet! Niks om je zorgen over te maken dus....
Hoi hoi meiden, Ik herken deze pijn ook. Ik heb het vooral als ik ineens ga staan of in een andere houding in bed ga liggen. Ik voel het vooral als een flinke steek onderin mijn buik vlakbij mijn lies, of zou dat nou bandenpijn zijn? Ik hoop stiekum dat het ook indalingspijn is. Liefs Farfan
Uhm .. domme vraag misschien, maar bij hoeveel weken begint het indalen? of is dit bij iedereen verschillend.. Voelde vorige week ook al ineens pijn.. maar gister zat ons ukkie weer heel hoog! groetjess
Volgens mij is dit bij iedereen verschillend. Bij de een begint het al bij ongeveer 26 weken bij de ander gebeurt het pas tijdens de bevalling. Bij mij was de kleine bij de vorige controle bij de vk ook nog niet ingedaald. Dus afwachten maar... Liefs Farfan
Is bij iedereen verschillend. Bij mij was ze al het indalen met 28 weken. Ze ligt bij mij ook al klem en kan alleen nog maar om d'r eigen as draaien!