Diaree en verkouden wat doen jullie eraan ?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by nancy1981, Mar 5, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nancy1981

nancy1981 Fanatiek lid

Mar 22, 2007
    1,823
    0
    0
    helmond
    Ons zoontje van 16 maanden is weer eens verkouden ik smeer hem in met Luf ,geef hem neusspray met zout oplossing,zorgd dat hy voldoende drinkt,als hy gaat slapen zet ik een ui op zijn kamer,ik leg een handdoek opgerold onder zijn matras en zet een bakje met Luf in water ( dat ik eerst gekookt heb ) op zijn kamertje.

Maar nu is het zo dat hy voor het eerst diaree heeft en ook niets wil eten en wat bleek is

Hy is gewoon actief genoeg en even ondeugend als normaal maar wat doen jullie als jullie kindje diaree heeft ?

wat geven jullie dan te eten ?

Boullion heb ik hem al geprobeerd te geven maar dit vind hy dus echt vies
    Beaschuitje wil hy op dit moment niet hebben dus ik weet ff niet wat ik hem het beste te eten kan geven

Ik heb zoiets van als hy niet wil eten oke prima als hy maar voldoende drinkt ( dat doet hy gelukkig )

Maar nu vraag ik me af of het niet goed is om soep te maken ( vleessoep of groentensoep ) en hem dit geven met een beschuit eronder

Dan heeft hy toch groenten binnen en ook een beschuitje :(:

2. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,508
    36,469
    113
    Als mijn zoontje niks wil eten bij diarree laat ik dat gewoon, ik zorg dan idd dat hij gewoon genoeg drinkt, evt geef ik hem dan roosvicee stop.

Share This Page