Overslagrompertjes in maat 68+. Waar?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Annanas, 26 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annanas

Annanas Actief lid

18 jul 2010
    129
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Ik hou nogal van overslagrompertjes van de Hema, Daan hoeft dan niets over zijn hoofd aan te trekken (dat is nml vrij dramatisch en ik word er ook bloednerveus van, nog steeds;)).

Zo langzamerhand begint maat 62 wel erg krap te zitten en moeten we strakjes over naar maat 68... maar die schijnt niet te bestaan bij de Hema! :$:$ Ze gaan tot maat 62, waarom is mij ook een raadsel!

Waar worden overslagrompers in maat 68 en verder verkocht? Liefst ook een beetje betaalbaar (lees: Hema-ish, maar ietsje meer mag ook). Anders zie ik me genoodzaakt om alsnog 'normale' over het hoofd rompertjes te gebruiken en dat zie ik eerlijk gezegd totaal niet zitten :)

2. Babel44

Babel44 Niet meer actief

Ik weet het niet, sorry!

Maar ik was wel even benieuwd: wat doe je dan over zijn rompertje? Ook alleen vestjes oid? Want dan vind je t-shirtjes/truitjes ook ellendig natuurlijk.

Mijn tip is om ieg te zorgen dat de kleertjes een beetje aan de ruime kant zijn, dan valt het je misschien nog wel mee om ze over zijn hoofdje aan te doen :). Zeker de bovenlaag niet te strak want mouwtjes over mouwtjes moet wel makkelijk passen natuurlijk.

Succes!

3. mamanu

mamanu Bekend lid

2 nov 2008
    577
    0
    0
    Misschien Hans Textiel. Ik heb ze daar wel gezien, maar weet niet of ze ook maat 68 hebben.

4. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

babywalz heeft ze wel in maat 62/68 en in 68 maar die laatste heeft geen lief prijsje maar kost 9,99. Die in 62/68 zijn 4,99, maar ik weet niet of 62/68 groot genoeg is.

Anders misschien gewon rompers over zijn billen omhoog trekken? Doe ze bij vieze poeprompers altijd zo uit en bij niet te dikke/bolle baby`s gaat dat prima!

5. Annanas

Annanas Actief lid

18 jul 2010
    129
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    @babel: nou, het is inderdaad niet zo makkelijk om kleertjes te vinden die niet over het hoofdje gaan! Over het algemeen draagt hij veel kruippakjes, ideaal want die hoeven niet over het hoofd én bestaan uit 1 stuk, dus geen opkruipende truien bij de rug en zo. Enige nadeel van een kruippak is dat als je één drukknopje scheef vastmaakt, de rest ook allemaal overnieuw moeten.;)

@Yolanthe: pff da's indd niet echt een lief prijsje.. eentje zou nog wel kunnen maar ik moet er minimaal 5 hebben en dan is het niet bepaald goedkoop.:$

Over zijn billen omhoog trekken heb ik nog nooit geprobeerd, zal het eens doen, tnx voor de tip!

Ik blijf het bizar vinden dat mijn lievelings overslagrompers van de Hema maar tot maat 62 gaan, waarom zou dat toch zijn.:(:(

6. Theepot

Theepot Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.447
    0
    36
    Zuid Holland
    Maatje 68 had ze hier pas bij 10 maanden, nu was zij wel smal maar denk toch dat een kindje gemiddeld al wat ouder is bij maatje 68 en dat het dan ook niet meer zo vervelend is om iets over het hoofdje te doen.

7. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Zara! Ik ben echt gek op hun rompers, allemaal overslag. 2 voor 7,99 geloof ik.
    Ze vallen wel smal. Ons meisje is smal, dus hier zitten ze geweldig. Maar bij een breder kindje misschien weer niet zo.

8. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ik heb trouwens ook gewoon overslagrompers van de Hema liggen in maat 68 of 74 volgens mij?

9. Haasje83

Haasje83 Bekend lid

30 mrt 2009
    654
    0
    0
    Amsterdam
    ik heb een aantal overslagrompertjes bij de V&D gekocht! Volgens mij van het merk Frendz, en heb nu maat 74/80 in de la liggen. Erg fijn met die vieze tandenluiers;)

Ze waren toen in de aanbieding, 2 voor 5 euro!!! Weet niet wat ze normaal gesproken kosten...

10. Annanas

Annanas Actief lid

18 jul 2010
    129
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    #10 Annanas, 26 jan 2011
    Laatst bewerkt: 26 jan 2011
    Ah, Zara en V&D!! Heb van beide wat kruippakjes gehad en ze zaten helemaal prima! :D

Ik ga morgen meteen kijken! Hopen dat ze er zijn 8)

11. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    ik zag er bij prenatal ook een paar hangen maar dat was wel lange mouw..

12. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.139
    8.870
    113
    V&D inderdaad (ik heb er twee van Frendz in 98/104, dus je kunt nog even vooruit ;)). En Prénatal volgens mij soms ook wel inderdaad?

13. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik heb een overslag rompertje in maat 68 van Dirkje. Prijs geen idee want was kadootje.

14. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    je hebt bij esprit tot de maat 86 overslagrompers. esprit valt ook groot! ze zitten bij baby-girls, onder rompers.ook die van jongens zitten dus bij girls bij online esprit shop. dat is per ongeluk denk ik. ze blijven lang erg mooi vind ik.

15. loekie1981

loekie1981 Bekend lid

1 sep 2008
    578
    0
    0
    Office team manager logistiek
    t westen van brabant
    H&M??

16. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008