misschien een rare vraag hoor maar ik heb sinds een week diare tis niet omdat ik iets raars gegeten heb ofzo niet iets wat ik normaal niet eet tenminste maar als ik gegeten heb dan komt het er als water uit ik zelf heb het gevoel dat ik zwanger ben maar is dit ook een kwaal
Ik ga ook sinds twee dagen 'wat makkelijker'... Maar helaas merk ik vaak dat ik een aantal dagen later de op bezoek krijg.... Hoop dat het bij jou wel een zwangerschapskwaaltje is...
ik hoop echt dat het een kwaaltje is want ik heb het nooit eerder zonder reden gehad heb het zoiezo al niet snel maar nu dus al ongeveer een week
Ben het in deze met Natasja eens volgens mij kan het dan geen zwangerschapshormoon zijn. Ik heb net als Sandra meestal voor m'n ongi dat het 'makkelijker' gaat.. Zal wel voor je duimen dat -ondanks -dit misschien vage symptoom (wat ook kou op je buik kan zijn) je zwanger blijkt te zijn Mirre
ja ongeveer een week hoor weet niet psies waneer het begon kan ook een aantal dagen zeggen niet tijdens mijn eisprong dat niet
ja nou we zullen zien heb vanaf de eisprong al het idee dat ik zwanger ben ik weet dus niet of het een sympthoom is zou goed kunnen van niet hoor maar het gevoel blijft had ik met mijn eerste zwanger schap ook maar natuurlijk kan ik het ook gewoon mis hebben
hoeveel vrouwen worden er wel niet "per ongeluk"zwanger als ze diaree hebben en nog aan de pil zijn... dus wie weet, ff afwachten meid..
ikzelf heb een spastische darm, en kon voorheen als ik mazzel had 1x per week naar het toilet. nu ongeveer 2x per dag en het is inderdaad dunner. dat is voor mij een hele positieve bijwerking want verstopping doet zo'n zeer......
bij mijn vorige zwangerschap had ik veel last van obstipatie maar dat was toen ik al wat verder was en dat was heeeeeelll erg vervelend