Hallo allemaal Ik heb van die zere borsten,vooral als ik s`morgens wakker wordt en ga recht op zitten!!!! Ik heb al een nieuwe BH moeten kopen!! Ben van een 75B naar een 80C gegaan.Ik heb een sport-bh gekocht die geven veel steun,en heb dan minder pijn Doe ze bij jullie ook zon pijn s`morgens????? PS Van misselijkheid heb ik niks geen last,veel van krampen in de buik!!!
Ja ook hier nu pijnlijke borsten. Dat heb ik pas een week. Ze zijn nog niet gegroeit. Ik let eigenlijk niet op wanneer ik er precies last van heb. Volgens mij de hele dag. Maar de ene dag meer dan de andere dag. Ik ben ook niet misselijk, maar inderdaad wel krampen, Ik ga volgende week kijken voor een paar nieuwe BH's
Hihi, dag en nacht... tot nu toe nog steeds. Ik had ook een topic geopend met deze vraag en ook hoelang dit nog ging duren! Bereid je er maar op voor dat t nog wel ff duurt
Ja dit was ook mijn eerste symptoom! Het heeft denk ik 2 of 3 maanden geduurd en toen waren ze ook al 2 cupmaten gegroeid
Nou bij mij is het vooral hoe later het word op de dag hoe meer pijn ze gaan doen. Gisteren toen kon ik wel janken zo'n pijn deed het!! Maar heb me er wel bij neer gelegd want het hoort er nu eenmaal bij hihihi!!
Hier ook pijnlijke borsten, was mijn tweede symptoom (eerste was vlug aangebrand zijn). Mijn borsten zijn al wel gegroeid. Ik was voor mijn zwangerschap wat vermagerd en mijn borsten waren mee weggegaan, dit vond het mannetje natuurlijk spijtig en nu is ie terug tevreden
Zeer herkenbaar dit topic Ik ehb sinds ik ongi moest worden zeren borsten. En dat was bij mij duidelijk het teken van een bingo. Zo erg heb ik het anders nooit. Nu heb ik het ook, constant dus niet alleen sochtends of savonds, echt constant. Ik ben er enerzijds wel blij mee ook, zolang ik dat nog voel, weet ik zeker dat ik nog zwanger ben en dat het goed gaat. Tzal wel psychisch wezen, maar bij mij werkt het zo
Bij mij gaan ze nu weer pijn doen.. maar ja denk dat welleens kunnen gaan groeien nu En ik draag al een tijdje een meegroeibh en dat ding zit zooooooooo lekker. Groetjes Daphne
Een meegroeibh, wat moet ik me daarbij voorstellen? Nog nooit van gehoord. Ik ben nu al van een 80B/C naar een 80D gegaan... in de eerste 6 weken.... ik hoop toch dat ze niet veel groter worden... heb gisteren bij de hunkermoler me laten helpen om een goeie te vinden, maar een meegroeibh daar kwamen ze niet mee. (die vrouw had snel genoeg door dat ik zwanger was.... vroeg aan me of ze me mocht feliciteren... haha jaaaaaaaaa!!!!!!!)
Hallo allemaal, Ik ben Karin en ik ben nieuw op dit forum. Het is vandaag de elfde dag dat ik overtijd ben. Ik ben wel eens eerder overtijd geweest maar nooit 11 dagen. Ik heb niet echt gevoelige borsten, maar mijn tepels zijn wel erg gevoelig. Mijn borsten zijn trouwens wel erg soepel en voor mijn gevoel worden ze zwaarder. Mijn man en ik willen pas zaterdag gaan testen, vanwege dat ik wel vaker overtijd was, maar voor mijn gevoel is het wel raak deze keer. Ik kan bijna niet wachten met testen. Ik vroeg me wel iets af en dat is of je bij een innesteling altijd een bloeding ervaart of kan het ook zijn dat je daar geen last van hebt? Ook heb ik soms last van lichte krampjes. Maar dat is normaal toch????? Ik hoop op reactie van iemand, in ieder geval bedankt. Groetjes van Karin.
Welkom Karin! Ik heb geen innestelingsbloeding gehad, had wel degelijk last van krampjes. Had er ook een week eerder dan normaal last van, dus dacht eerst dat ik vroeger en echt enorm ongesteld zou worden. M'n tepels waren ook gevoelig, en net voordat ik ging testen, 3 dagen overtijd, voelden de zijkanten beurs aan. Suc6 met testen, hopelijk is je voorgevoel helamaal juist! Groetjes van Paprika
jaa auww die borsten, maar ze worden me moooooooi vol en stevig haha dus neem de pijntjes maar op de koop toe) Had eerst van die malle hang dingen nadat ik wat kilo's was afgevallen en in mn vorige zwangerschap mn dochter de boel heeft leeg gedronken. Nu weer lekker strak aan het worden moet steeds er even naar kijken hahaha doen andere dat ook? of ben ik weer zo lekker mal
Whaha Mae !! Nou ik had al een behoorlijke cup, nml. 75D, vond het wel prima, maar nu jezus het zijn net ballonen geworden !! En ze voelen of ze ieder moment uit elkaar kunnen knappen... en ehh...ja ik kijk er steeds naar, mezelf afvragend of anderen het ook zo opvalt... mn moeder heeft nog niks gezegd
Ja, ik weet nog niet met volle 100 % dat ik zwanger ben, maar ik geloof het wel. Mijn borsten worden ook ronder en steviger. En er naar kijken? Ja, dat doe ik nu elke dag, het is toch een wonder wat er allemaal met je lichaam kan gebeuren als je zwanger bent. Als ik het zeker weet of ik zwanger ben dan vertel ik het meteen. Groetjes van Karin.
Bij mij doet het ongelovelijk veel pijn, maar van groei heb ik nog niet zoveel gemerkt, alhoewel, het begint wel allemaal iets strakker te zitten... is dat normaal? Al na 6 weken? Traplopen is echt een marteling, vooral als je een beetje haast heb en snel boven wilt zijn... Schud alles lekker op en neer.... AAAAUUUUWWW!!!
hehe yep, dat klinkt bekend! Of iets teveel van die verkeersdrempels achter elkaar, als je in een woonwijk rijdt... lachen gieren brullen. ^^ En het groeien van de borsten kan al snel gebeuren hoor. Ik ben zelf al een ruime cupmaat gegroeid en dat begon al rond de 5 weken heel duidelijk te worden.