Hoe moet ik dit aanpakken?

Discussie in 'Stel je vraag aan de voedingskundige' gestart door Juffie26, 3 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Beste voedingsdeskundige,

Ik heb een dochtertje van ruim 5 maanden 4 weken geleden was 7 kilo en 64 cm groot. Fruit eet ze heel goed dat vind ze heerlijk, een heel potje gaat bijna leeg en een hele (kleine) banaan krijgt ze makkelijk op!
    Verder krijgt ze 5 flesjes van 180/6 en die drinkt ze allemaal makkelijk op geen probleem. Op advies van het bureau bouwen we de laatste fles van 23uur af zodat die dadelijk als ze 6 maanden is komt te vervallen. Het bureau zei dat ik dan 4x 210/7 moet gaan geven maar dit aantal staat nergens op de pakken, op de pakken staat bij 7 kilo of meer 4x 180/6 te geven en niet 210/7 weet u hoe dit precies zit?

Verder zijn we een week geleden ook begonnen met groente dit is een waar drama, huilen en het mondje stijf dicht houden, ze wilt het niet eten....hoe kan ik dit aanpakken, maak me zorgen dat ze geen groente zal eten....ze heeft ook na het eten van de groente diaree gehad spuitluiers, nu weet ik niet of het komt van de groente of dat er misschien een tandje aan zit te komen....bruine bonen met appel heeft ze 2 potjes al wel van gegeten en dat ging prima maar ook dat wilt ze nu niet meer eten....:(
    Hopelijk kunt u me helpen....

Alvast bedankt!

Deel Deze Pagina