Diaree

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Noukie 81, 11 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noukie 81

    Noukie 81 Actief lid

    26 aug 2007
    264
    0
    0
    noord brabant
    Mijn zoontje van bijna 15 wkn heeft erg veel last van diaree, 2 a 3 luiers per dag, drinkt zijn fles wel goed leeg. Hij begint steeds meer te kwijlen en stopt alles in zijn mond, zou het kunnen dat hij tandjes krijgt (nu al). Wie heeft hier ervaring mee en heeft tips voor mij.
     
  2. evy261

    evy261 Actief lid

    11 jul 2006
    403
    0
    0
    Lijkt mij wel een beetje vroeg met 15 weken.
     
  3. Bibiche

    Bibiche Fanatiek lid

    21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    15 weken kan inderdaad mijn broer kreeg toen ook al zijn eerste tandje maar is wel vroeg.

    Ik had het ook vorige week, zelfs 1 dag 5 diarre luiers en in met bloed erin. GElijk HA gebeld en toen doorverwezen naar ziekenhuis bleek waarschijnlijk dat ze een virus had opgelopen. Nu geen diarree meer maar wel nog veel ontlasting 5-6 keer per dag. Over 2 weken weer terugkomen bij kinderarts om te kijken of ze niet afgevallen is door het vele poepen.

    Mij is gezegd zolang ze goed drinken, alert zijn en goed plassen is er niks aan de hand. Maar toen ik bloed zag, heb ik geen moment getwijfeld en gebeld. Als je echt ongerust bent gewoon HA bellen meid.
     
  4. Noukie 81

    Noukie 81 Actief lid

    26 aug 2007
    264
    0
    0
    noord brabant
    jeetje,dat was wel even schrikken voor je, er schijnt inderedaad een virus te zijn volgens ha.maar jij succes met je dochtertje
     

Deel Deze Pagina