Onrustig

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Otje, Mar 9, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Otje

Otje Fanatiek lid

Apr 10, 2006
    4,703
    0
    36
    Hallo :(

Ik moet even mijn verhaal kwijt hoor. Koen is de afgelopen dagen zoooo onrustig. Eigenlijk begon het woensdag. Sindsdien is niet veel meer goed. Hij huilt veel, eet slecht (hij lustte altijd alles, at graag). En tot overmaat van ramp is hij sinds woensdag op donderdagnacht tot vannacht aan toe elke nacht verschillende keren wakker. En dan niet eventjes. Nee, hij huilt dan verschrikkelijk hard, tot krijsen aan toe en er is weinig wat hem rustig krijgt. Ja eruit halen en tussen ons in. Dat is wat helpt. En ik ben helemaaaaaaaaaaaaal geen voorstander van bij ons in bed nemen maar ja, je wil toch wel een beetje slapen 's nachts en als het echt niet wil in zijn eigen bed dan probeer je toch iets :(
    Ik moet zeggen dat het erg vermoeiend is. Kijk, ieder kindje huilt wel eens overdag of heeft zijn bui niet. Maar als het al dagen achter elkaar zo duurt incl de nachten die onrustig zijn dan ben je het vaak al weer snel beu en is mijn irritatiegrens snel bereikt :( :oops:

Ik moet er nog even bij vertellen dat Koen woensdag 2 inentingen heeft gehad op het CB (BMR en meningokokken). Zou het daarvan kunnen zijn?
    Ook hebben we gedacht aan last van zijn tandjes want hij heeft al een hele tijd 6 tandjes. Maar diaree of dunne poep heeft hij niet. Dus dan vraag ik me af of het wel tandjes kunnen zijn?
    Of is het gewoon typisch peuterpubertijd en moet hij er gewoon even doorheen?

Herkent iemand dit gedrag? Iemand tips?

Ik hoop echt dat Koen snel weer de oude is en dat ik weer van hem kan genieten want dat is best moeilijk op het moment. Voel me er erg rot bij :oops:

Groetjes Otje

2. toerist18

toerist18 VIP lid

Oct 23, 2005
    8,317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ik zou even langs de dokter gaan, misschien heeft hij wat met z'n oortjes.
    BMR prik komt pas een reactie na 10 dagen (koorts vlekjes)
    Misschien tanden? even kijken in z'n mond.
    Of misschien word hij wel ziek.
    Ik ga zelf liever een keer teveel naar de dokter.
    Steven had in december een heese stem, maar geen koorts, toch had hij een keelontsteking.
    Beterschap en susses, kan ook verlatingsangst zijn.

3. Otje

Otje Fanatiek lid

Apr 10, 2006
    4,703
    0
    36
    :oops: Ja dat ga ik morgen maar even doen (dokter bellen). Koen is namelijk sinds vandaag hartstikke hees! :oops: Dacht dat het kwam vanwege het vele huilen. :(

Share This Page