Korte slaapjes overdag als ik thuis ben..

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door ikkie97, 2 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.961
    3.970
    113
    Mijn dochtertje slaapt 's nachts zo'n 10-12 uur achter elkaar. Daarnaast doet ze overdag meestal nog 3 slaapjes varierend van 3 kwartier tot 3 uren.
    Nou sliep ze de afgelopen tijd vaak 's morgens erg lang, maar altijd bij mijn vriend, mijn moeder of mijn schoonouders! Als ik zefl thuis ben doet ze veel kortere slaapjes!
    Gister heeft ze bij m'n schoonouders nog van 9 tot 12 geslapen. Vandaag ben ik weer thuis, maar sliep ze maar krap anderhalf uur waarbij ze tussendoor ook nog wakker is geweest (heb haar mooi laten liggen want ze huilde niet). Net huilde ze wel dus ben ik wel naar haar toe gegaan en toen wilde ze ook echt uit bed.

Je zou toch zeggen dat wanneer je kindje weet dat mama thuis is dat ze dan juist langer zouden slapen? Of werkt dat juist andersom? Of is het gewoon puur toeval...

2. Sunlover

Sunlover Bekend lid

26 jan 2011
    764
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier precies hetzelfde!
    Fijn dat ze elders goed slapen iig, kun je ze ook met een gerust hart wegbrrngen!

3. mamavanwilliam

mamavanwilliam Actief lid

15 jun 2012
    304
    0
    0
    NULL
    goeree-overflakkee
    Het is raar maar waar:
    Ik werk 6 nachtdiensten in de maand, William slaapt al vanaf twee maanden de hele nacht door, maar als ik nachtdienst heb, wordt hij midden in de nacht wakker...
    Dus eigenlijk andersom dan bij jou het geval is...
    Voelen ze gewoon denk ik...

4. frummel1986

27 dec 2011
    28
    0
    0
    Hier ook een kleine uk die hazen slaapjes doet!

Sara is nu 3 maanden en slaapt van 's avonds 8 tot 's morgens 7 ongeveer. Overdag doet ze dan nog 2 a 3 dutjes van hooguit 1 uur. Ze heeft zo'n goede biologische klok dat ze echt stipt wakker wordt. Iemand tips of adviezen?

Deel Deze Pagina