is er wat te doen tegen koude handjes van de kleintjes?? Eergisternacht haddie niet alleen koude handjes maar ook armpjes, dus ik heb de combisleeper tevoorschijn gehaalt die ik voor de herfst/winter gekocht had, romper met korte mouwen, pyjama met lange mouwen en de buitenzak van de combisleeper(die is al redelijk dik) met de mouwen eraan heb ik hem aangedaan.... maar nou waren z'n handjes vanochtend nog koud!? De combisleeper heb je dus geen dekens/lakens bij nodig, mijn moeder zei, ja maar z'n handjes dan? .... maar Jelmar slaapt met z'n handjes naast z'n hoofd zeg maar, dus die kunnen sowieso al niet onder dekens.... Is het gewoon niet erg, koude handjes? of moet ik iets van wantjes kopen ofzo? vind het zo zielig Hij slaapt er gelukkig niet minder om!
Dat ze koude handjes hebben is heel normaal en geeft niks. Je hoeft 'm echt geen wantjes ofzo aan te doen. Als hij verder maar lekker warm is (niet té warm natuurlijk, de nek is een goede graadmeter) dan kunnen die koude handjes geen kwaad.
Ik heb me altijd laten vertellen dat koude handjes helemaal niets zeggen. Gewoon voelen in zijn nekje hoe warm hij is.
Tsja, die handjes blijven koud. Weinig aan te doen. Wantjes zou Julia meteen uittrekken! Zij slaapt nu trouwens ook al in haar winter slaapzak. Het is gewoon koud 's nachts! Hoe we dat dan in de winter gaan doen, zien we dan wel. We hebben altijd nog dikkere pyjama's, maillots, extra dekens...
hier ook koude handjes brrr. Ook koude voetjes. Hij werd er vanacht gewoon wakker van. En hij word echt NOOIT snachts wakker. Dus vanmorgen heb ik de winterslaapzak maar voor de dag gehaald. Nog ff zonder mouwen.
Mijn zoon heeft de laatste twee nachten ook al koude handjes en voetjes. Op zijn kamer is het ook flink afgekoeld de afgelopen dagen. Maar weer een trappelzak aan doen voor de kleine man.
Je hebt van het merk 'mamas and papas' rompers waar onder aan de mouw een stukje extra stof op zit, wat je om het handje kan klappen. Het is nogal lastig uit te leggen, maar het werkt goed. Op het onderstaande linkje zie je een vb. van zo extra stukje stof op de mouw. Pack of 3 Soft Cotton Pink All In Ones - Baby Girl Essentials - Mamas & Papas Het is een Engels merk, maar ze bezorgen in Nederland. Wie weet is het ook wel in Nederland te krijgen?! Ik heb een zus in de UK wonen die het meeneemt, dus weet verder niet hoe het zit.