Op de kamer van ons dochtertje kan t behoorlijk koud worden dus wil 1 van deze slaapzakken kopen. Heeft iemand ervaring met beide of 1 van beide slaapzakken? Waar gaat je voorkeur naar uit?
wij hebben de combisleeper en Jelmar gaat er vannacht voor het eerst in (zonder de binnenzak met pyjama) want afgelopen nacht waren z'n handjes/armpjes zo koud!! maar ik denk dat beide handig zijn!
Wij hebben de (vierseizoenen) Puckabag, fijn en ook mooi ding. Je kunt 'm makkeijk ombouwen en aanpassen aan het seizoen. Mij lijkt de combisleeper ook prima, heb ook getwijfeld tussen die twee. heb uiteindelijk de Puckabag gekocht omdat Juul een wit met zilver kamertje heeft, en de Puckabag matcht perfect. Tsja, je kan maar een reden hebben
gebruik jij de wantjes ook wel eens? Ons meisje slaapt nu in een dikke slaapzak van prenatal (nu nog zonder mouwen) maar ze had vanochtend echt koude handjes. Mijn voorkeur gaat iets meer uit naar de puckabag, omdat ik m mooier vind en hij lijkt me wat minder stug dan de combisleeper..
oja is de puckabag ook gewoon te gebruiken zonder dekens? Volgens mij wel toch? Daar kruipt ze namelijk onder weg..
Puckabag is zonder dekens te gebruiken, de winterzak is echt dik! De wantjes heb ik nog niet gebruikt, Juul slaapt nu in de herfst-uitvoering. Vorig jaar winter (toen was ze 7 maanden) paste ze nog niet in de Puckabag, toen was 'ie nog te groot.
Hmm ok onze dochter is een 'dikkertje' Al 8 kilo en bijna 70 cm dus hoop dat ze erin past.. ga m zo maar bestellen.
Voor hier vind ik de normale puckabag te koud, maar dan heb ik het niet over de 4 seizoenen. Tenzij je kindje onder een dekentje blijft liggen. Ik heb afgelopen winter een dikke slaapzak met mouwen bij de prenatal gekocht, die voldoet prima met een pyama aan. (hij ligt er sinds van de week alweer in!)
Wij hebben de 4 seizoenen zak van Puckababy. Wat een mooie zak, lekker warm en zacht. De wantjes lijken mij ook fijn. Nog niet gebruikt, maar denk dat we er veel plezier van zullen hebben komende maanden. Deze zak is juist bedoeld om zonder dekens te gebruiken. Kijk anders even voor info op hun site. Shopze
Ik heb met beiden ervaring, maar ik vind de Puckabag fijner dan de Combisleeper. Hij sluit veel beter aan bij de hals en armen en de stof is knuffelzacht. Qua warmte denk ik dat ze hetzelfde zijn. De Prenatal en Hema slaapzakken waren hier in de winter vaak nog te fris, waardoor ze wakker werden.
Bedankt allemaal. Ik bedoelde inderdaad de 4 seizoenen. Ze kruipt altijd boven de dekens uit dus dit lijkt me ideaal. Wantjes lijken me ook wel fijn aangezien ze altijd koude handjes heeft s ochtends. Ben benieuwd hoe ie bevalt.