Hoi, Ik ben sinds gisteren begonnen met 1 schepje JBPM door de voeding. Dit ivm teruggeven en erg hongerig. Maar nu heeft ie sinds gisteren enorme diaree luiers! echt behoorlijk veel. de luiers zitten gelijk vol. Hij heeft nu 3 van deze luiers gehad. Moet ik er nu mee stoppen of is dit bekend en gaat het weer over???
Geef je jbpm of nutriton? Bij nutriton is het vrij algemeen dat het of diarree of verstopping if krampen veroorzaakt. Hier (bij mijn oudste) ging dat pas over toen ik met de nutriton stopte.
Wij gaven nutriton door de voeding en volgens de kinderarts was het normaal dat ze er dunne ontlasting van kreeg
Je weet dat er in nutriton maar 30% jbpm zit? En dat de rest toevoegingen zijn? De meeste kindjes reageren op die toevoeging door krampen, diarree, verstopping etc. Een enkele reageert op de jbpm. Je kunt zeggen dat het 'normaal' is, maar in principe ziet het lichaam het als iets dat 'verkeerd' is. Anders reageren ze er niet op Maar goed daar kun jij niets aan doen.
Als je inderdaad Nutriton geeft is het zeker de moeite waard om eens pure johannesbroodpitmeel te gebruiken...
Je kan pure nutriton van natufood geven of friso comfort. Dat is ook tegen het spugen en daar zit 30% jbpm in.