Mijn zoontje zit nu sinds drie dagen, in overleg met het cb, op nutrilon pepti ivm verdenking van een koemelkallergie. De uitslag en darmkrampjes zijn nog niet helemaal verdwenen, maar wel slaapt hij al beter. Nu heeft hij sinds de tijd dat we de nutrilon pepti gebruiken al diarree, is dit wel normaal en heeft dit met gewenning te maken?
ja dat kan denk ik wel. Het is natuurlijk al voor een groot deel voorverteerd, dus de darmpjes hoeven niet zoveel te doen. Denk dat je het even de tijd moet geven. Fijn dat je al wel verbetering merkt!
Hey! Vandaag heeft hij nog helemaal geen ontlasting gehad, dus gelukkig ook geen diarree. Maar de klachten zijn nu wel verergerd. Weer veel uitslag, hij heeft heel de nacht liggen gillen/huilen en de fles geven is gewoon een gevecht, hij drinkt zijn flesje ook niet meer leeg nu. Dus morgenochtend ga ik toch maar even de ha bellen, kijken wat zij zegt. Bedankt voor het vragen
hee jakkes, wat ontzettend vervelend! Ben benieuwd wat de ha zegt, anders een doorverwijzing vragen voor een kinderarts, hebben wij ook gedaan. Nu krijgt ons ventje Nutramigen (voor koemelkallergie) en dat gaat hartstikke goed! Succes hoor!