Diarree... Bij wie teken van bevalling?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Autumn2017, 27 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Autumn2017

    16 jun 2017
    16
    5
    3
    Vrouw
    Ik heb al paar weken gerommel met regelmatig weeen activiteit wat weer afzwakt.

    Gisterochtend 3 keer naar de wc voor normale ontlasting. Gistermiddag werd ik na mijn middag dutje wakker met enorme buikkrampen en misselijkheid. Het borrelde enorm in mijn buik en moest enorm boeren. Er kwam alleen geen ontlasting en na een uurtje zakte het weer en kon ik zelfs mijn avondeten gewoon eten.

    Rond half 8 begon het weer en had ik een enorme diarree aanval. Gepaard met enorme regelmatige krampen. Maar op tijd naar bed gegaan voor het geval dat.. maar toen zakte het weer. Nu heb ik dus nergens meer last van! Had net weer normale ontlasting.

    Het kan geen buikgriep zijn want voelde mij verder niet ziek. Ook niks verkeerds gegeten.

    Nu las ik dat diarree een voorteken kan zijn van een naderende bevalling. Bij wie is diarree daadwerkelijk een voorteken van bevallen geweest? Hoe lang na de diarree begon de bevalling uiteindelijk?

    Ik heb nu nog steeds gerommel, menstruatiepijn met pijnlijke harde buiken etc. Maar dat heb ik dus al langer en heeft tot nu toe nooit door gezet. Slopend!
     
  2. Kache

    Kache VIP lid

    11 jan 2012
    6.148
    1.072
    113
    Bij mijn eerste was het begin van bevalling. Kreeg diarree en darmkrampen ongeveer rond 22:00 uur in avond, ging uren door (ik bleef maar naar WC lopen... kon er niet van slapen) tot ik rond 2:30 uur ook begon te spugen. Na 2e keer spugen, rond 3:00 uur kwam opeens uit het niets de eerste wee, die meteen doorzette naar pittige weeën om de 2-3 min. (4 uur later volledige ontsluiting...)

    Bij derde heb ik het weken gehad. Af en aan diarree, veel naar WC moeten, vaak krampen. Was in periode dat baby dwars lag en dus enorm op mijn darmen drukte, waardoor deze niet goed konden 'doorlopen'. VK zag dit vaker bij hoogzwangere vrouwen, als baby erg tegen darmen aan lag. Toen mijn baby weer goed draaide (37 wkn) verdween het bij mij weer.
     
  3. Humava

    Humava Niet meer actief

    Ja bij alle 3 mijn bevallingen kreeg ik diarree vlak voor het begon
     
  4. harlene2014

    harlene2014 Fanatiek lid

    23 mei 2014
    3.426
    920
    113
    Haaglanden
    Bij de eerste was t het begin vd bevalling. Naast diarree ook overgeven. Leek de exocist wel.....
     
    Bubblez, Loraintje en Irisje24 vinden dit leuk.
  5. DDucky

    DDucky Bekend lid

    7 jul 2014
    997
    317
    63
    Bij de eerste heb ik dat een week lang gehad voordat de bevalling daadwerkelijk begon..
    Nu heb ik er ook weer een beetje last van.. maar ik mag nog 2 weken.. dus ben benieuwd!
     
  6. SMJD

    SMJD Fanatiek lid

    17 okt 2016
    1.890
    444
    83
    Ik ook vanaf een dag of 3 ervoor heel vaak op een dag naar de wc, niet altijd diarree. Kan maar zo zijn dat je lichaam zich aan het voorbereiden is
     
  7. Suzanne92

    Suzanne92 Actief lid

    21 mrt 2013
    373
    103
    43
    Werken werken werken!
    nou hier woensdag slijmprop verloren en nu continiu dunne def maar nog gee baby?....
    spannend
     
  8. zonnetje2015

    zonnetje2015 VIP lid

    13 sep 2014
    9.435
    4.239
    113
    Dit lijkt mijn bevallingsverhaal wel
     
  9. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief

    Hier ook!

    Vond het wel fijn, wetende dat het "leeg" was :D
     
  10. Autumn2017

    16 jun 2017
    16
    5
    3
    Vrouw
    Bij mijzelf betekende het helaas niets. Mannetje zit er nog steeds. Blijkbaar iets verkeerds gegeten. Nu slaat het de andere kant uit en zit ik aardig verstopt
     
  11. Kache

    Kache VIP lid

    11 jan 2012
    6.148
    1.072
    113
    Je kunt ook bij verstopping juist diarree krijgen, overloopdiarree heet dat...
    Succes met de laatste loodjes.
     
  12. Babyluvv

    Babyluvv Fanatiek lid

    28 aug 2016
    1.269
    133
    63
    Vrouw
    Hier ook. Zo uit het niets, diarree! En echt onwijs veel. Ik zei tegen mn vriend, volgens mij is dit het einde van mijn zwangerschap en word ons kindje snel geboren. Ook de hond die raar deed. Hij wou alleen maar op mijn schoot liggen. Savonds braken mn vliezen. Ik was toen 37.4 en met 37.6 bevallen
     
  13. Scorpio99

    Scorpio99 Actief lid

    11 jan 2013
    464
    18
    18
    Ik heb het inderdaad een aantal keren gehad een paar weken voor de bevalling.
     

Deel Deze Pagina