Dreadlocks!!!

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Karina, Aug 11, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Karina

Karina Fanatiek lid

Mar 31, 2006
    1,987
    0
    0
    Mamma & masseuse
    Rotjeknor
    Wie heeft er net als ik een krullebolletje in huis??? Die van mij klit als een gek joh, ik kan haar, haar kammen wat ik wil, wassen met antiklit, elke keer zitten er weer van die kleine dreadlocks die natuurlijk niet leuk zijn om weg te kammen! Maar ja, als ik het niet doe, dan heeft ze echt van die grote dreads en die kan ik er dan alleen nog maar uitknippen!

Wie heeft er tips???

2. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    scheren

3. Mamzie

Mamzie VIP lid

Jun 29, 2006
    7,318
    0
    0
    prov. Groningen
    vlechtjes maken??

4. roses

roses Fanatiek lid

Jun 12, 2006
    1,946
    1
    38
    Ik had vroeger ook erge krullen. Ik gebruikte dan Cremevoeding. Moet je dus op droog haar aanbrengen.

Wat je onder de douche kan doen, als je cremespoeling hebt gebruikt, dan kan je het haar heel gemakkelijk uitkammen met een kam, omdat het zo lekker glad wordt.
    Hopelijk heb je hier wat aan.

Voor dat we gingen slapen kregen wij vroeger altijd 2 vlechten in, dit bespaarde 's ochtends een hoop gedoe ;)
    Succes ermee!

5. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    nee niet scheren joh, ik denk idd iets met vlechtjes ofzo.. staat wel heel leuk denk ik. Heeft ze kroes haar of normaal gesproken gewoon wat slag erin? want dan zou ik het in ieder geval voor het naar bed gaan in een vlecht doen.. en bij kroeshaar van die kleine vlechtjes in laten vlechten
    en anders, cremespoeling of cremevoeding bij het douchen en voor het uitkammen. dat maakt het doorkammen wat makkelijker.

6. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    de cremevoeding van andrelon deed ik altijd in mn haar na t wassen, wanneer t nog niet droog was. Is idd superspul.

Van panthene heb ik nu cremespoeling en dat werkt bij mij ook als een tierelier.

7. Karina

Karina Fanatiek lid

Mar 31, 2006
    1,987
    0
    0
    Mamma & masseuse
    Rotjeknor
    Ze heeft geen kroeshaar, maar gewoon echt van die kleine pijpenkrulletjes en scheren NOOIT!!!

Ga jullie tips eens uitproberen idd, tijdens het douchen kammen of anders die cremevoeding uitproberen, bedankt alvast!!!

8. talia

talia Fanatiek lid

Nov 27, 2005
    2,561
    0
    0
    kapster
    belgie
    balsem erin doen, dan kammen dan uitspoelen, maar altijd een beetje erin laten, ben kapster heb er al meer van die langs gehad en werkt echt voor hun mss voor jou ook

groetjes talia

9. Karina

Karina Fanatiek lid

Mar 31, 2006
    1,987
    0
    0
    Mamma & masseuse
    Rotjeknor
    Ok, balsem en wat voor balsem is dat precies???

10. talia

talia Fanatiek lid

Nov 27, 2005
    2,561
    0
    0
    kapster
    belgie
    normaal heb je er speciaal voor klittende haren van verschillende merken zoals fructis heeft goeie

groetjes talia

11. Karina

Karina Fanatiek lid

Mar 31, 2006
    1,987
    0
    0
    Mamma & masseuse
    Rotjeknor
    Ik ga wel eens opzoek hier op het eiland, bedankt alvast!!!

12. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    oh mooi zeg pijpekrullen....mijn dochtertje heeft ook veel krullen en dus ook vaak knoopjes na een dag spelen... en cremespoeling helpt gewoon echt en dan kun je het in bad al lekker doorkammen en de cremevoeding werkt ook, maar is voor erna....dus je kunt kiezen... en zoals ikal zei voor het slapen gaan doe ik dr haar altijd of in een staart of een vlecht. scheelt weer 's morgens. dan kam je er zo doorheen gelukkig.

Share This Page