Diarree door warm weer, buikkrampen en rugpijn

Discussie in 'Gezondheid' gestart door suussuus, 26 jun 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suussuus

    suussuus Lid

    20 okt 2012
    58
    27
    18
    NULL
    NULL
    Sinds maandagmiddag heb ik last van erge diarree, ben nu bijna 30 weken zwanger. Ik denk dat het door de hitte komt, heb gelezen dat dat een oorzaak kan zijn.
    Nu 2 dagen later nog steeds last van buikkrampen (boven mijn navel) en ook last van mijn rug erbij (midden van mijn rug). Voel me slap en af en toe duizelig. Ben nu meer dan 2 kg afgevallen in 2 dagen tijd, zal voornamelijk wel vocht zijn.

    Ik denk als ik mij morgen nog zo voel, toch even de verloskundige ga bellen om voor de zekerheid te controleren dat er niets mis is met de baby enzo.

    Herkenbaar voor iemand en wat heb je toen ondernomen of wat zouden jullie doen?
     
  2. suussuus

    suussuus Lid

    20 okt 2012
    58
    27
    18
    NULL
    NULL
    graag sluiten
     
  3. Lappies

    Lappies Actief lid

    21 aug 2018
    278
    167
    43
    Herkenbaar, ik heb het zelf ook snel met warm weer. Genoeg drinken is belangrijk en ‘vast’ voedsel eten helpt bij mij altijd. Hopelijk voel je je snel wat beter. Denk dat het voor de baby niet teveel kwaad kan maar als je je zorgen maakt kun je idd altijd even bellen naar de vk. Sterkte.
     
  4. Marsepein

    Marsepein Fanatiek lid

    31 mei 2019
    1.411
    1.253
    113
    Vrouw
    Heb het ook maar bij mij heeft het niets met het warme weer te maken. Waarom denk je dat het met het warme weer te maken heeft? Ik heb het zelf sinds een paar weken en mn bij het avondeten, eerst krampen en vervolgens diaree.
     
  5. suussuus

    suussuus Lid

    20 okt 2012
    58
    27
    18
    NULL
    NULL
    Omdat ik het sindsdien heb. Daarvoor had ik nou juist obstipatie. Ik las dat je van de hitte ook diarree kon krijgen. Maar goed, in middels heeft mijn man en zoontje het ook, dus toch een buikgriepiets geweest. Heb nog wel krampen als ik naar de wc moet, gisteren zo erg dat het wel weeën leken, leuke oefening alvast...
     
  6. sarah28

    sarah28 Fanatiek lid

    14 feb 2013
    3.605
    1.913
    113
    Weeen zijn nog wel een tikkie erger hoor :roflmao: waren t maar net darmkrampen:D
     
  7. Marsepein

    Marsepein Fanatiek lid

    31 mei 2019
    1.411
    1.253
    113
    Vrouw
    Oei, beterschap!
     
  8. suussuus

    suussuus Lid

    20 okt 2012
    58
    27
    18
    NULL
    NULL
    Ik ben pas zwanger van nummer 3 dus weet wel wat weëen zijn. Vergelijkbaar met lichte weëen waren ze in ieder geval wel, de echte weëen zijn inderdaad wel een stukkie heftiger. Voor mijn 1e bevalling heb ik ook nooit zo'n heftige darmkrampen gehad.
     

Deel Deze Pagina