diarree een slecht voorteken?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door joselynn27, 25 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joselynn27

20 nov 2006
    11
    0
    0
    Lerares Basisonderwijs
    :oops:
    Waarschijnlijk net als andere hopelijk zwangeren struin ik alle sites af op zoek naar eventuele tekenen van een zwangerschap...

Tja je weet het nooit en probeer er ook maar nuchter in te staan en zie het wel over een week!
    Maar nu mijn vraag,
    Vanaf het moment dat ik verschijnselen meen te merken (denk een paar dagen na mijn eisprong) heb ik geen normale ontlasting meer gehad... (wat een topic he). Ik lees wel van alles over verstoppingen maar bij mij is dit dus zeker niet het geval. Is dit dan juist een slecht voorteken of heeft iemand hier ervaring mee?

Beetje rare vraag misschien maar ik hoop toch dat iemand hier antwoord op kan geven... ;)

Liefs Joselynn

2. sancho

sancho Actief lid

13 apr 2006
    391
    0
    0
    Hey meid,

Wil niks zeggen hoor heb ook gelezen van iemand die juist diarree :oops: had en dacht ik ga testen en die was dus zwanger. Dus kan nog beide kanten op.

Heb je verder nog symtomen?

liefs sancho

3. marla

marla Fanatiek lid

24 okt 2006
    2.239
    2
    0
    Hi Joselyn,

Ik heb wel 2 weken last gehad van diaree (ik wist toen nog niet dat ik zwanger was, maar dat bleek achteraf al wel zo te zijn). Ook bij mijn zus bleek dit een zwangerschapssymptoom te zijn. Dus het kan wel.

Ik hoop voor je dat het bij jou een goed teken is!

Groetjes,
    Marla

4. joselynn27

20 nov 2006
    11
    0
    0
    Lerares Basisonderwijs
    Wat lief dat jullie zo snel reageren! :D

Fijn om te horen dat het dus ook de andere kant op kan wijzen.
    Tja en of ik nog meer symptomen heb... ja denk natuurlijk wel van alles maar kan het me verbeelden, ik heb eigenlijk vanaf de eisprong een paar dagen steeds de hele dag vlagen van misselijkheid gehad, maar das nu nog maar heel weinig. Ik heb wel vreetkicks (anders nooit!). Denk natuurlijk mijn borsten wel eens te voelen maar dat is meer eromheen (onder bij middenrif en erboven). Dat was het wel...

Liefs,
    Joselynn

5. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Ken je probleem... bevestiging zoeken dat doen we geloof ik allemaal ;)

Ikzelf weet het ook allemaal niet meer hoor.. heb vorige week Ongi krampjes gehad nu al 2 dagen echt een opgeblazen gevoel ( echt wel een beetje een opgezette buik) en nu ben ik een beetje misselijk nadat ik iets kleins gegeten heb.. Heb trouwens ook best veel wit verlies :oops:

weet echt niet meer wat ik moet denken en doen...

6. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Ik had de eerste 6 weken vollop diarree...

De verstopping kwam later pas..

7. joselynn27

20 nov 2006
    11
    0
    0
    Lerares Basisonderwijs
    Spannend he?!

Ja dat vele witverlies lees je ook vaak... heb ik zelf alleen helemaal niet.
    Succes zie dat het bijna zover is!

Liefs

8. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    o ja wat ik vergeten was dat ik juist erg goed naar de wc kan de laatste tijd en normaal heel moeilijk, vanochtend idd een beetje diarree achtig :pale: idd wat een onderwerp :)

9. joselynn27

20 nov 2006
    11
    0
    0
    Lerares Basisonderwijs
    ja he haha weer eens wat anders dan de standaard verschijnselen toch?
    :)

10. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    hihihihi zeker en hier durf je zoiets wel te bespreken :)

11. tweelingmoeder

24 nov 2006
    36
    0
    0
    bij mijn tweeling had ik ook diarree dus het kan ook.

12. Narnia

Narnia Actief lid

7 aug 2006
    116
    0
    0
    Je kunt ook diaree hebben en zwanger zijn... niet iedereen heeft last van obsipatie!

13. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

ik had indd de eerste paar weken diaree en nu enorme verstopping :(

14. joselynn27

20 nov 2006
    11
    0
    0
    Lerares Basisonderwijs
    Nou wie weet dan..... ;)
    Nog 5 dagen!

Ik moet wel zeggen dat ik na mijn eisprong echt heel sterk het idee had dat ik zwanger zou kunnen zijn maar nu eigenlijk helemaal niet meer...
    Maf...

Bedankt voor al jullie recties! :D

15. mieke

mieke Bekend lid

nou meid bij mij was diaree dus ook een verschijnsel
    en dat heeft best ff geduurd
    en zie hier ik ben al bijna 25 weken dus een slecht teken kan t niet zijn

veel liefs mieke

16. Chubby

Chubby Actief lid

26 nov 2006
    203
    0
    0
    mama
    Katwijk aan zee
    nou ik had gister dat ik echt niet kon poepen na enig moeite kwam er iets uit en vandaag ben ik aan de dunne het is echt raar.
    ik weet ook niet of ik zwanger ben want volgens de berekeningen is vandaag mijn vruchtbaarste dag en ik heb al een paar dagen last van buikkrampen en wit slijmverlies.
    ik ben ook net gestopt met de pil dus weet ook niet precies wanneer ik ovuleer.

17. Sandra1982

Sandra1982 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.442
    0
    0
    Mama
    Puth
    Ik had in het begin van de zwangerschap ook vaker last van diarree, bij mij leek het samen te hangen met de krampen die ik had (groeien van de baarmoeder).
    Sinds een paar weken kan ik juist helemaal niet goed naar de wc, dat is eigenlijk nog vervelender ;)

18. joselynn27

20 nov 2006
    11
    0
    0
    Lerares Basisonderwijs
    Chubby Ik heb eens gehoord van een vriendin dat je aan je slijmvlies zou kunnen zien of je vruchtbaar bent. Als je zegt dat je dit opmerkt kan het best eens je vruchtbare periode zijn!

Liefs Joselynn

19. joselynn27

20 nov 2006
    11
    0
    0
    Lerares Basisonderwijs
    Ow jaaaa

Het gaat weer beter op de wc! ;)

Liefs!

20. Sandra1982

Sandra1982 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.442
    0
    0
    Mama
    Puth
    Ik weet niet of ik het bij het verkeerde eind heb, maar volgens mij is het slijm rond je vruchtbare periode niet wit, maar doorzichtig en elastisch zodat je er draadjes van kan trekken tussen je vingers :(:

Deel Deze Pagina