Hallo, Ik weet niet of iemand t herkend maar... Vandaag ben ik 40+1... Ik heb t gevoel alsof ik ziek ben ofzo...echt zo'n griep gevoel...of een beetje dat gevoel wat je heb na een buikgriep.. Ik ben raar op de maag...dat t af en toe net lijkt alsof ik misselijk ga worden...ik heb t gevoel alsof ik heel veel honger heb dat ik er een beetje licht van in me hoofd voel...Ook rammeld me buik de hele tijd...Heb sinds gistermiddag continu een soort van buikpijn die niet weer weg is gegaan...vanmorgen even gedoucht maar de buikpijn bleef aanhouden... Er zit totaal geen ritme in...het is continu.. Ik ben niet ziek..heb geen koorts...eet genoeg..en voel me kindje gwoon nog goed bewegen... Zou dit nou ook nog onder voorweeen vallen...(die heb ik al 5,5week,maar toch voelt dit iets zwaarder) zou t echte werk aan de gang zijn...bel ik de verloskundige of is dit meer huisarts kwestie...of gewoon maar afwachten Weet ff niet wat te doen...ik voel er verder ook geen paniek bij ofzo... hoop dat iemand t herkend...
ik zou gewoon de vk bellen en uitleggen.. kan goed zijn dat het een soort 'aankondiging' is wie weet.. ik heb etzelfde gevoel gehad 3weken geleden, echt een blegh gevoel met alles erop en eraan, 2dgn erna was ik weer xtra energiek etc hahaha..
Tijdens een voorlichtingsavond werd me verteld dat een onrustig gevoel, net of je ziek gaat worden, een teken kan zijn dat de bevalling gaat beginnen. Succes!
Bij mij was het een teken dat de bevalling aan het beginnen was. Maar als je het niet vertrouwd dan zou ik gewoon bellen hoor. Daar zijn ze tenslotte voor.
Ik moet maandag weer heen..dus ik denk dat ik t gwoon nog maar even afwacht...het blijft maar rommelen in me buik maar er zet niets door..volgens mij wordt ik maandag ook gestript en dan later de week na de gyn voor echo enzo...zal mij benieuwen... Straks ist gwoon een stontpoppie dat dwars zat...hihi Ga weer verder met afwachten Duurt lang...duurt lang!!!