slijmprop verliezen

Discussie in 'De bevalling' gestart door mamaworden, 11 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

hoelang duurde het bij jou tot de bevalling begon?

1. een dag

2. een week

3. twee weken

4. drie of meer weken

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. mamaworden

mamaworden Actief lid

11 feb 2012
    122
    0
    16
    apeldoorn
    vanmorgen heb ik een beetje van mijn slijmprop verloren en vroeg me af hoelang het bij jullie duurde tot de bevalling begon.
    ik heb al gelezen dat het nog best dagen tot weken kan duren maar vind het nu toch wel spannend worden.

2. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ik heb vorige week maandag een deel van mijn slijmprop verloren;)
    Met 34weken dus en ze zit nog lekker in mijn buik.
    Slijm prop groeit ook weer aan.

Maar het kan zeker dat je deze week bevalt..succes!!

3. Miracle1

Miracle1 Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.235
    180
    63
    Hier zijn meerdere topics met polls over geweest, misschien dat je daar ook informatie uit kunt halen.
    Ik heb in totaal 3 keer een slijmpropverloren waarbij bij de laatste slijmprop het nog ongeveer 2 weken duurde voordat de bevalling kwam door me te laten strippen.
    Ik vond het de eerste 2 keer ook erg spannend maar inderdaad zegt het verliezen van de slijmprop jammer genoeg niet hoelang het uiteindelijk duurt voordat je gaat bevallen.

4. MeineLiebe

MeineLiebe Niet meer actief

smorgens verloor ik mijn slijmprop, smiddags braken me vliezen en savonds geboren ;)

5. zinzi

zinzi Bekend lid

22 jul 2012
    627
    0
    0
    bij 32wkn verloren en de dag voor mijn bevalling.

6. Bri

Bri Niet meer actief

Eerste zwangerschap: dezelfde dag nog, ik had al weeën toen ik de slijmprop verloor.

Tweede zwangerschap: 9 weken na de eerste keer dat ik de slijmprop verloor. Op de dag van de bevalling verloor ik opnieuw veel slijm.

Verschil was wel: die heel vroege slijmprop was bij mij zonder bloed, de slijmprop van bij de bevalling was met bloed.

7. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.168
    2.283
    113
    Een kwartier! 9 uur slijmprop verloren en voordat ik had uitgezocht wat dát nou toch in vredesnaam voor een afschuwelijk smerig ding was, kreeg ik al buikpijn, wat het begin van de weeën bleek te zijn. 3 uur later had ik een kind....

8. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Hier vorige week maandag 3x op een dag zonder bloed.;)

9. Twee dagen na het verliezen van dat vieze ding kreeg ik weeën.

10. mamaworden

mamaworden Actief lid

11 feb 2012
    122
    0
    16
    apeldoorn
    Ik denk dat het bij mij nog wel even duurt.
    Het was niet zo veel en heb de rest van de dag niks meer verloren.
    Is ook niet erg want ben net 37 weken vandaag.

11. Snowy82

Snowy82 Actief lid

19 apr 2012
    354
    0
    0
    Studeer
    Zweden
    Ik had zondag een flinke hap doorzichtig slijm en gisteren ook. Was echt veel, maar zolang ik geen bloed erbij zie, maak ik me geen zorgen.

12. Gitster

Gitster Bekend lid

23 nov 2012
    518
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Misschien een beetje een rare vraag, maar kijken jullie dan elke keer in de w.c. als je geweest bent? Of ligt 'ie' in je slipje?

13. ylvi

ylvi Actief lid

9 dec 2011
    298
    0
    16
    Bij de eerste verloor ik met 31 weken de slijmprop. Toen aan de remmers gekomen en opgenomen in het zh. Uiteindlijk is ze 4 dagen later geboren.
    Bij de tweede verloor ik om 10 uur de slijmprop (36,6 w), 3 uurtjes later was ik bevallen!

14. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    om 08u verloor ik mijn slijmprop en om 11.50 is Beau geboren ;)

15. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Ik kon er echt niet om heen.. hahah wat een bende gaf dat.. alles gelukkig in de wc :)

16. Bri

Bri Niet meer actief

Het was bij mij niet één dikke prop, maar gewoon een heleboel dikke, slijmerige afscheiding. En dat kwam vooral los met het afvegen. Maar een inlegkruisje was ook wel nodig erbij.

17. Bibi24

Bibi24 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.244
    4
    38
    s' nachts om 00.45 de slijmprop verloren. Om 01.00 uur begonnen de weeën en 's middags om 16.15 is me zoontje geboren!!

18. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Ik verloor om 06:00 de slijmprop (dacht dat mijn vliezen braken, echt een golf slijm in de handdoek die ik gelukkig naast mijn bed had liggen)
    Rond het middaguur kwam er regelmaat in de harde buiken.
    En om 00:15 die nacht is onze dochter geboren.

19. Kari37

Kari37 Fanatiek lid

19 nov 2009
    2.571
    1
    0
    Ben de slijmprop eigenlijk beetje bij beetje verloren maar wel zo tegen de 40 weken aan.
    Toen ik de slijmprop begon te verliezen had ik al harde buiken en voorweeën en de volgende dag brak mijn water en nog eens 22 uur later werd mijn dochter geboren.

20. Maia

Maia Niet meer actief

ik verloor hem toen m'n vliezen braken, ongeveer 4 uur voor de bevalling begon.

Deel Deze Pagina