Symptomen en negatieve zwangerschapstesten MET FOTO

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Mimi1995, 6 sep 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mimi1995

Mimi1995 Nieuw lid

6 sep 2023
    1
    0
    1
    Vrouw
    Hallo iedereen,

Normaal moest ik op 31 augustus mijn maandstonden krijg maar dit was niet het geval. De 30ste begonnen mijn borsten en tepels pijn te doen. Gisteren was ik 5 dagen overtijd. Ik had de gedurende 5 dagen last van lichte krampen in mijn onderbuik en nog altijd mijn borsten die pijn deden. Gisterenavond begon ik lichtjes bloed te verliezen. Vanmorgen werd dit erger maar geen stolsels, nog altijd krampen, borsten die pijn deden. En sinds dat ik begon te bloeden begon mijn onderrug redelijk veel pijn te doen. Wat ik normaal niet heb bij mijn maandstonden. Eerst dacht ik aan innestelling maar ondertussen ben stolsels gaan verliezen. Maar mijn onderrug en borsten doen nog altijd pijn. En heb ik nu vooral krampen aan de rechterkant. De foto die hierbij sta is hetgeen dat ik verloren heb. Wie kan er mij helpen en zeggen wat dit is?
    Vrijdag heb ik een afspraak bij de dokter staan en ga ik dit ook aan haar tonen.

alvast bedankt

Bijgevoegde bestanden:

2. Oilell

Oilell Fanatiek lid

8 okt 2018
    3.224
    4.456
    113
    Vrouw
    @Beheer kan misschien even in de titel zetten dat dit een foto bevat.

Hoe zeker ben je van je ovulatie? Testen/temperaturen etc?

3. Chrissie1990

Chrissie1990 Fanatiek lid

26 aug 2016
    1.195
    1.084
    113
    Hulpverlener
    Ik denk dat je gewoon ongesteld bent geworden. Dat kan soms wat eerder of wat later zijn.

Je kan ook stolsels verliezen bij gewone ongesteldheid. Heb ik ook wel eens gehad.

Toen ik een hele vroege miskraam kreeg zag dat er toch anders uit.

Deel Deze Pagina