Diarree en flinke buikkrampen bij 7 maanden

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Yonfi, 3 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yonfi

Yonfi Lid

2 apr 2008
    27
    0
    0
    Hallo,

Ik heb sinds gister vreselijke diarree en dat samen met buikkrampen. Volgens mij heerst er wel een griepvirus op het moment maar dat is meer met keelpijn enzo.
    Weet iemand of dit schadelijk is voor je baby? Of moet ik het gewoon uitzieken? Ik heb geen koorst of ben verder niet ziek. Voel me alleen wel echt lamlendig. Maar dat is niet zo gek als je de halve nacht op de wc hebt gezeten...

2. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    het is niet erg voor de kleine, je kan alleen merken dat die wat rustiger is in je buik. ik heb onlangs een voedselvergiftiging gehad en dat kon ook geen kwaad voor de kleine, als je maar voldoende blijft drinken en genoeg last zodat ze afvalstoffen je lichaam uitgaan is er niets aan de hand voor de kleine.

3. mickey80

mickey80 Actief lid

24 aug 2008
    359
    1
    18
    Ik heb net de buikgriep gehad en volgens de verloskundige kan het geen kwaad! Bij mij ging die kleine juist extra veel bewegen erg prettig..... NOT

sterkte in ieder geval!

4. Yonfi

Yonfi Lid

2 apr 2008
    27
    0
    0
    Ok, Bedankt. Gelukkig voel ik me al een stuk beter, maar nog steeds niet helemaal 100 %. Ik merk ook dat ik meer harde buiken heb als normaal. Of misschien lijkt het zo door de kramp.

Deel Deze Pagina