overgeven

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Me26, Dec 22, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Me26

Me26 Fanatiek lid

Sep 29, 2012
    4,746
    719
    113
    Ons meisje heeft nu twee keer snachts overgegeven, tenminste zaterdagochtend haalde ik haar uit bed en bleek ze dat te hebben gedaan. Toen smiddags nog een keer een beetje, ook in bed.
    Volgende nacht en dag niet. En nu net weer, nu werd ze er wel wakker van. Maakt verder gezonde indruk, geen koorts. Wel veel poepbroeken, maar komen kiesjes door.
    Weet iemand hoe t kan dat ze vooral snachts gaat overgeven? Zou bij buikgriep nl denken dat ze hele dag door niet lekker voelt.

2. owly

owly VIP lid

Aug 19, 2013
    22,314
    10,281
    113
    Ik zou denken omdat ze dan langere periode plat ligt. Wel heel sneu! Kan ze verder wel slapen?

Hopelijk komen de kiezen snel door.

3. MamaVanAnne

MamaVanAnne Fanatiek lid

Jul 21, 2013
    1,164
    0
    36
    NULL
    NULL
    Bedje beetje schuin zetten. Boeken onder de poten bij het hoofdende.
    Kiezen zorgen bij sommigen voor zuur (ook zure luiers) en de 1 is daar gevoeliger voor dan de ander

4. beebje2013

beebje2013 Actief lid

Aug 13, 2013
    360
    0
    16
    Nou het zou mijn verhaal kunnen zijn!
    Ik vond het zo bizar dat ze overdag prima in orde is (op wat huil/driftbuien na ;)) en in de nacht ineens spuugt...ze heeft het twee nachten gedaan, afgelopen nacht was het weer ok....vreemd...

5. Me26

Me26 Fanatiek lid

Sep 29, 2012
    4,746
    719
    113
    Ik denk toch buikgriepje, omdat wij nu ook diarree hebben en misselijk met overgeven. T zou kunnen dat foor plat liggen t makkelijker uitkomt en juist avond eten is natuurlijk moeilijker te verteren. Rustig wan met eten, zeker vanavond maar even opletten

Share This Page