Fluxus

Discussie in 'Gezondheid' gestart door beebiegirl, 10 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beebiegirl

beebiegirl Actief lid

3 okt 2008
    311
    0
    0
    Ik heb bij 2 van de 4 bevallingen een fluxus gehad de eerste keer was ik 1.5 liter bloed verloren (2de bevalling) en de 2de bevalling nu de laatste 5 liter.

Ze hebben mij het advies gegeven om geen kinderen meer te krijgen en het beter is om mij te laten sterelliseren omdat het de laatste keer bijna mijn leven heeft gekost. We kent zich in dit verhaal en heeft ook besloten om geen kinden meer te krijgen of heb je juist nog wel kinderen gegkregen.

2. Luna4702

Luna4702 Lid

20 jan 2008
    74
    0
    0
    Werkvoorbereider/Tekenaar
    oldenzaal
    Hallo!

Ik heb ook 2 kinderen en bij allebei de bevallingen een fluxus pp gehad. 2 liter en 1,5 liter verloren. Bij de eerste was ik thuis bevallen en was het allemaal heel hecties en moeilijk om het bloeden te stoppen en moest ik met spoed naar het ziekenhuis. de 2de in het ziekenhuis gekregen. het bloeden kon daar beter gestopt worden bij de 2de. Mij hebben ze gezegt dat het waarschijnlijk bij elke bevalling wel weer raak zou zijn maar ze hebben mij nooit verteld dat ik geen kinderen meer mag krijgen! Vind het ook wel erg schandalig dat ze zoiets tegen je zeggen. Ze kunnen het op zich best goed behandelen en dat het bij jou de 2de keer zo mis is gegaan snap ik niet. Ik zit zelf meer te denken aan het idee of hun niet wat steken hebben laten liggen op het ziekenhuis. Ik zou een andere gynacoloog vragen wat die ervan vind. Ik schok in ieder geval wel van wat ze tegen jou zeiden. Zelf ben ik nu zwanger van de 3de en ja een fluxus zit er wel weer in maar ik ben er niet zo bang voor gemaakt!

Deel Deze Pagina