Hallo Dames, Ik ben benieuwd of er dames ervaring hebben met bevallen in het ijsselland ziekenhuis? Groetjes Katie
hai katie. nou ik heb er geen ervaring me een ik hoop ook niet dat dat gebeurd want heb al van 2 verschillende mensen verhalen over hun bevalling in het ijsselandziekenhuis gehoord en die waren alles behalve fijn. ik woon zelf in rotterdam alexander dus het zou makkelijk zijn om daar te bevallen maar ik vertik het echt! ik ga liever naar het sfg als is dat een stukje verder rijden. mijn collega is daar niet zo lang geleden bevallen (ijsselland zkh dan) na de bevalling hebben ze haar zo ff in dat vies bed laten liggen omdat ze het op dat moment erg druk hadden. kwamen later terug om het maar eens te veschonen allemaal. een andere vrouw hebben ze zo ontzettend lang laten persen dat haar anus en vagina zowat 1 groot gat werden. waarom ze haar niet inknipten weet ik niet. maar ze had dus enorm veel pijn geleden. ach meid ik raad het je niet aan daar te bevallen. ik doe het zelf niet, voel me er absoluut niet prettig bij.
Ik heb er een geweldige bevalling, die alles behalve leuk was (uiteindelijk spoedks), gehad. Absoluut geen negatieve ervaring. Hoop er snel weer te liggen, aangezien ik bijna 42 weken zwanger ben.