Hallo allemaal, Deze maand heb ik de pil doorgeslikt omdat dit beter uit kwam ivm vakanties. Blijkbaar werkte m'n geheugen ook al niet goed want er is het een en ander mis gegaan. Bij de eerste strip ben ik echter al een paar (twee of drie) pillen vergeten (die heb ik overigens volgens mij niet binnen 12 uur weer geslikt, soms 2 tegelijk na 24 uur). En bij de tweede strip ben ik halfweg week 1 (of 4 't is maar hoe je het bekijkt) twee pillen echt helemaal vergeten. Ik slik trouwens microgynon 30, een 1-fase pil. Mijn vriend en ik hebben wel onveilig gevreeën al die tijd. Dat de mogelijkheid bestaat dat ik zwanger kan zijn lijkt mij wel aanwezig. Maar hoe groot zou die kans zijn,30% 80%? En zo ja, hoelang kan ik dan al zwanger zijn? Ik ben benieuwd of er mensen zijn die dit ook wel eens is overkomen. Groeten van mij
Hoi ik ben zelf dus ook 2pillen achter elkaar vergeten en mijn stopweek is te lang geweest ik heb toen na een paar dagen mn pil maar gestaakt om te zien of ik ongie word of niet en dit was afgelopen maandag en tis nu zaterdag en nog steeds niks de eerste en 3de week van je strip zijn het gevaarlijkst word gezegd dus denk wel dat er een kans is Hoe groot die is durf ik niet te zeggen kan je en online testje doen en daar kan je ook zien hoeveel weken je dan ben Je zal moeten wachten tot op de dag waarop je ongie moet worden en dan ff een test doen als je niet ongie ben geworden! Mocht je zwanger zijn is het wel gewenst? Hier wel we hebben nu een jongen van 4 1/2 iik ben wel zwanger geworden dwars door microginon heen heb dan nu ook een andere pil een 3fase pil Maar we willen nu alsnog voor een 2de kindje gaan dus ik hoooop dat ik zwanger ben maar ik moet helaas nog even afwachten
Denk dat je er nu vanuit kunt gaan dat de pil helemaal niet heeft gewerkt. Dus dat je een "normale" kans hebt om zwanger te worden. Dat is ongeveer 25%. Zou het even afwachten (of als je niet zwanger wilt zijn, naar de huisarts gaan).
heeey hoi, Ik heb het ook een beetje.. ik ben de vorige maand de pil 4 keer vergeten en toen heb ik de menstruatie maar op gang laten komen. Maar nu kwam ik tot mijn verbasing weer achter dat ik het nu weer 2 keer vergeteb heb.. de eerste in de eerste week en de 2de in de 2de week.. En nu heb ik ook met mijn vriend onveilig gevreeen. kan het nu ook zijn dat ik zwanger ben omdat ik zo aan het rommelen ben geweest?
Als je je stopweek straks hebt en je wordt ongesteld is het nog niet een teken dat je neit zwanger bent. De pil zorgt voor een kunstmatige ongesteldheid dus je kan ookal ben je zwanger alsnog een bloeding krijgen. Als je het dus zeker wilt weten zou ik tegen die tijd gewoon en test doen voor de zekerheid.
hallo, Stiekem hoop ik dat ik natuurlijk door de pil heen zwanger ben, want we willen heel graag kinderen. Het is alleen nog niet het goede moment. Maar mocht het zo zijn, dan is het in ieder geval heel erg welkom. groeten Bonnie
ik ben nog niet ongesteld geworden, officieel is dat pas zondag. Gisterenavond had ik ineens wel krampen, wat ik nooit heb zo vroeg van te voren. het is dus nog even spannend......
Nou idd het word wel spannend! ik moet ook zondag officeel ongie wroden maar heb mn pil vorige week maandag gestopt en tot op heden nog niks te zien maar ja voor testen is het te vroeg helaas!
Dat is wel vreemd als je de pilstrip afbrek zou je in ieder geval een opgewekte ongesteldheid moeten krijgen..
Ja dat dacht ik dus ook hihi Ben nu 9dagen gestopt met de pil slikken! Nu heb ik gelezen dat het langer kan duren vanwege mn hele cyclus door de war ligt Heb dit al eens eeder gehad dat ik plots gestopt ben en toen werd ik na een dag of 5 gewoon ongesteld Maar nu helemaal niks
Bestvreemd inderdaad want als ik stopte met de pil werd ik meteen na 3 dagen "ongesteld" of het nu na een strip was of halverwegen. Dit komt doordat de hormonen in de pil het opwekken en bij geen hormonen een bloeding veroorzaken. Na een halve strip (strip was het natuurlijk een stuk minder)
We wachten wel af hihi hopelijk blijft het zo zonder ongie en test ik positief zondag of maandag ik hoop het in elk geval!
vooralsnog ben ik ongesteld geworden. Hopen dat het niet doorzet en maar een bloedinkje is alleen voor de vorm. zou op zich niet raar zijn, want ik heb de pil twee maanden achter elkaar geslikt. Mijn vriend en ik hebben in ieder geval besloten om vanaf nu officieel te gaan klussen......
Oohh das balen bonnie! Bij mij nog steeds niks te bekennen en het is al 11 dagen na dat ik met mn pil gestopt ben Heb wel al getest maar nega maar goed ik was weer te vroeg hihi Succes met klussen meid