Me zoontje is al vanaf zondag nacht aan de diarree... Hij heeft geen hoorts en heeft die nacht ook 2 keer overgegeven heel sneu.. We hebben hem een zetpil gegeven en het overgeven is niet terug gekomen... Hij heeft wel last van Diarree nu al 3 dagen het is 2 keer goed volgelopen dat het onderaan ze enkels kwam... Nu is het heel weinig en heel waterig dat je gewoon naar de badkamer moet om hem te verschonen want het loop zo de luier uit.. Echt heel smerig... Ik heb hem al een banaan gegeven en wat beschruit om het te verdikke maar het help niet het word dus alleen maar dunner... Wat zijn jullie tips om het wat dikker te maken.. Want wij durven zo de deur niet uit want dan kan ik ze hele kleding kast wel meenemen voor de zekerheid...
Ik denk dat je ORS kan geven. Volgens mij kunnen de darmen hiermee weer beter vocht opnemen (en het helpt uitdroging voorkomen). Maar anders voor de zekerheid eerst de HA bellen om te horen of dat kan.
wat bij lydia heeft geholpen was een flesje yakult. Had al van alles geprobeerd en niks hielp. 1flesje yakult op en het was over