alleen als lydia slaapt, dan is ze een baby. Wurm is 7.5 maand en heeft sinds gister ontdekt dat ze ook op de trap kan klimmen! Of dat kruipen, gaan staan en stapjes gaan zetten nog niet genoeg is slapen, waarom? alleen smiddags een dutje is toch genoeg? fles? beker is toch leuker? Had gehoopt nu een babybaby te hebben en geen babydreumes, net als daniel. Zeker, het is leuk dat ze dingen leert, ben er ook wel trots op dat ze zoveel kan. Maar voor mn gevoel kan ik niet meer zeggen dat ze baby is! zo, dat is er uit
Het gaat inderdaad ook zoooooooo snel he. Nu bij onze 2e, zou ik ze ook zo graag zo lang mogelijk klein willen houden (zeker nu dit onze laatste wordt) Maar aan de andere kant, beter zo dan wanneer ze achter lopen of zich niet goed ontwikkelen. Das pas echt zwaar denk ik (geen idee, wij zijn dan gezegend met 2 gezonde kindjes) Ik begrijp heel goed wat je bedoeld en voelt, Maak maar zoveel mogelijk foto's en/of filmpjes om later op terug te kunnen kijken en geniet elke dag van alles. Onze kleine meid is dan nu ruim 9 weken en is sinds 2 dagen haar armpjes aan het ontdekken en is vaker wakker. Je kan echt zien dat ze aan het ontwikkelen is en groter wordt. OH zo snel maar zo hoort het.
Och meis........dat zijn meisjes Megan was amper 4mnd en toen kon ze al staan in de box en moest alles omlaag. Met 5mnd ging ze zelf zitten. Ze is letterlijk 2keer achter overgevallen toen we haar op de grond hadden gezet. En het was alsof ze zoiets had van: oehh dat nooit meer Ze was 7,5mnd en toen stond ze los en met 8mnd liep ze overal langs. Welke baby? Wij hebben met haar nooit een "baby tijd" gekend. Slapen? Wat is dat? Dat heeft Megan nog nooit gedaan en dat vind ze nog steeds voor baby's..................hahahahaha Als ze overdag een uurtje sliep was het mooi mee genomen. Ze klimt en klauterd echt overal op en af. Op zich vind ik het heel fijn hoor dat Suzannah haar tijd neemt hoor Het heeft echt ook voordelen hoor want ze kon heel snel de trap op en af en als we dan ergens waren was iedereen hysterisch aan het doen bij de trap en ik maar zeggen: is niet nodig hoor! Ze kan trap lopen.... Geloofde niemand wat van toen was ik nog zwanger van Suzannah. Ze liep met 1jr en kan nu fietsen op een driewieler. Super trots natuurlijk maar ook best vermoeiend hoor. Ze zijn continu op zoek naar een nieuwe uitdaging.
loes1980, ik zou nog wel 3+4 willen, maar wim (nog) niet sloppyslayer, daniel was ook zo vlug en das dus echt een jochie
hier waren mijn andere 2 kids ook al zo vlot. Mijn dametje van nog geen 4 maanden gaat al uit haar zelf zitten en als je haar op der buik laat leggen kruipt ze al een stuk naar voren,ook wilt ze alleen maar zitten en staan. Het cb heeft gezien dat ze uit haar zelf gaat zitten en zegt dat ik haar zoveel mogelijk moet laten liggen,kan haar echt niet remmen,ze rolt al vanaf 7 dagen oud van buik naar rug en weer terug,hoe rem ik haar? Zal het ook aan haar bouw kunnen liggen? Ze is erg groot voor haar leeftijd. (nu 8 kilo bij 67 cm,volgende week weer cb).
Wauw wat goed zeg dat ze dat allemaal zo snel kan!! Hier kan mevrouw sinds 2 maanden pas van buik naar rug rollen en sinds 3 weken kan ze een rondje schuiven op haar buik.. O en sinds 2 weken kan ze mama zeggen! Daar ben ik wel super trots op Snap trouwens wel wat je bedoelt, een vriendin van me heeft ook een dochtertje wat met alles heel snel is en van haar hoor ik ook dat ze het baby zijn mist..
Pfff ik heb dit totaal niet zeg, ben blij dat hij baby af is nu en lekker kan lopen samen met zijn zus en niet meer zo gefrustreerd is, ik ben heel erg blij dat hij nu zo'n superdreumes is!
Dat is zeker een vlotte meid! maar volgens mij zeggen ze over het algemeen dat meiden ook sneller zijn. Nou kan ik er hier thuis niets van merken hoor! Ons zoontje kon met 5 maanden zitten, 7 maanden staan en met 9 maanden kroop hij en hij was net een jaar toen liep hij dat vond ik al snel. Maar ons meisje nee die is nu 6 maanden en kan: op haar zij draaien, en van buik naar rug... Maar zitten? nee ho maar. Staan dat al helemaal niet. Tis wel leuk dat ze t nog niet kan, maar met eten zou het toch fijn zijn dat ze fatsoenlijk kan zitten dan alleen in de wipstoel zeg maar... Ach al met al gat het allemaal super snel maar die van jou gaat helemaal als turbo
oke, ik weet het, toevalstreffer en het geluk een handje geholpen, maar Lydia heeft net op het potje gepoept! Had ik gekocht voor daniel maar die doet er niks op. Dacht, als lydia er nu ook op gaat en "per ongeluk" wel wat doet, misschien dat hij het dan snapt. Net onder het flesje lag ze veel scheetjes te laten. Dus ik dr luier uitgedaan en op potje gezet en ja hoor! even later lag er een prachtig hoopje in het potje! Daarna mocht ze "zelf" doortrekken en stikker plakken (net als daniel mag doen als hij iets op het potje doet). Nu maar hopen dat daniel het voorbeeld gaat volgen Maar goed, dat is dan wel weer fijn aan het snelle zijn, als ze nu nog niet kon zitten had ik dr ook niet op het potje gezet en nu kan dat wel dacht, dat moet ik even delen, snel baby-af heeft dus ook nog wel voordelen
Zo, da's wel snel ja! Kan me voorstellen dat 't voor je gevoel een beetje tè snel gaat allemaal. Maar wat heb je dan toch grote verschillen ook eigenlijk hè. Dennis is een laatbloeier... met veel dingen tenminste. Zich omrollen heeft hij eigenlijk nooit gedaan, ja een paar keer laten zien dat ie 't wel kon, maar daarna maar zelden meer. Alleen als 't echt noodzakelijk was draaide hij 's van rug naar buik, andersom maar sporadisch. Zitten kon hij vrij vlot voor zijn doen, rond een maand of 6, 7 (was normaal dus). Daarna ging hij billenschuiven... Kruipen hebben we best gestimuleerd en veel voorgedaan (haha!) maar hij dee't nie.. Wij dachten; 'ja hoor, hebben wij weer, een kind dat alles compleet anders doet' Pas sinds een week of 2, 3, kruipt ie ineens! En probeert ie te gaan staan - lukt nog niet echt maar toch. En als je hem staand neerzet, blijft ie gerust een tijdje staan. Nu gaat 't dus ineens errug snel volgens ons. En dan is ie nog lang niet zover als jouw meisje en ons mannetje is al ruim 14 maanden. Praten en brabbelen doet ie overigens als brugman! Daar staan we echt van te kijken. Maar goed, z'n vader moet 't in z'n werk hebben van z'n vlotte babbel en mem kan ook wel haar mondje roeren dus dat heeft ie dan niet van vreemd. Ik heb er erg van genoten dat Dennis vrij lang 'baby' is gebleven, hij is ook m'n eerste en laatste kindje dus dat was best fijn. Ik kan me je gevoel dus ook wel een beetje voorstellen. Maar toch heeft zo'n vlotte dame ook voordelen kan ik me zo voorstellen!