Hallo dames, De titel zegt het al wie heeft er een aan foto van de spijkerbroekjes van next weet niet hoe ze vallen hebben jullie een foto zodat ik kan zien hoe ze vallen?
Dit is een gewone spijkerbroek ze hebben deze niet meer, maar wel de donkerdere versie ervan. Dat is deze, maar dan een andere kleur Buy Heart Embroidered Jeans (3mths-6yrs) online today at Next: Netherlands
Even kijken of ik er nog een foto van kan vinden. De jeggings vind ik ook super fijn! Sorry voor de gedraaide rechter foto. Maar dat is dus met een jegging van Next.
Zo, nog ff wat duidelijkere foto's voor je misschien. Met boven de gewone jeans waarvan ik de link heb geplaatst (let niet op de speelvlekken haha) en onder deze jegging: Buy Denim Look Jeggings (3mths-6yrs) online today at Next: Netherlands
Soee, welke maat draagt Sara nu van Next? Apart dat het zo verschilt per kind he, die pasvorm. Heb ook een paar van die vestjes gekocht, maar die vind ik vrij kort vallen.
Vallen idd vrij kort! Maar ben dr gek op en doe altijd langere shirts eronder. Die jeans is 74-80 maar wordt kort en moet ze echt 80-86 van hebben. Legging/jegging 80-86 maar die vallen korter dan de jeansbroeken
Ik heb dus 2 jeggings in de kast liggen, mt 80/86, lichtroze en donkerblauw en die pijpen vallen dus zo wijd, vreemd hoor. Ze zal nu zo'n 82cm lang zijn en 12 kilo wegen. Zal morgen weer eens passen bij haar en een foto maken..
Ik heb spijkerbroek maar vallen super ruim erg breed. Staat niet gewoon dus ook geen foto.. Vallen zoiezo maat groter. Pasvorm in algemeen nextdirect breder/korter. Het sluit niet aan is zeg maar geen smalle pasvorm zoals imps elfs. Meer richting zara. Tot nu toe enkel pyjama daaruit beste koop de rest draagt ze niet eens al val ik steeds op leuke prints maar blijkbaar is niets voor mijn dochter. Terwijl mijn dochter niet smal is of dik gewoon echt 0 lijm kleuter. Legging wat ik had was gewoon hier op been aangesloten was gewoon prima btw.
Ben ook gek op de vestjes van Next, maar inderdaad kort. Maar ze draagt ze over jurkje, blouse enz, hartstikke leuk. Op de website zie je ze meestal ergens over, misschien hoort het wel zo.
Is best duur geloof ik.. Heb het nog nooit nodig gehad, maar van wat ik zo om me heen hoor is dat niet echt een succes
Nou dames had ze dus al besteld maar heb ze nu binnen ze zijn helaas te kort ga ze wel verkopen terug sturen heeft geen nut is veel te duur. 15 euro helaas