hoi dames, Ik zou graag jullie advies willen over het volgende: Ons zoontje van 16 mnd heeft lastige start gehad. RS virus met 13 weken (zkh opname) daarna erg onrustig gebleven. Sliep slecht, ontwikkelde slecht, altijd benauwd, eczeem enz. Uiteindelijk volgde na 6 mnd de diagnose kma. Op Pepti ging het super!! Ons slome kindje wat niet eens rolde liep na8?! Weken met Pepti ineens langs de tafel. Maar de nachten bleven moeizaam. Van 1x wakker worden tot 4 a 5x eruit s nachts. Iedere keer is het wat anders! Soms honger, maar heb het gevoel meestal pijn en ook vaak aanstelleritis hihi. Ons zoontje heeft namelijk een zeer pittig opvliegend karakter. M'n oudste was al pittig maar z'n broer is Heftiger. Nu heeft ie dus pas dubbele oorontsteking gehad (ab kuur) en er komen flink wat kiezen door maar iedere nacht is het schreeuwen. Zetpil helpt!! Sinds afgelopen dagen denk ik ineens; zijn t niet z'n oortjes al die tijd geweest? Of is dit weer tijdelijk? Overdag slaapt hij prima, met gemak 3u aan een stuk. Zouden jullie inde actie stand gaan en toch het medische uit sluiten of is dit toch iets wat ik moet "accepteren" dat het met tijd beter gaat? Hij heeft vanaf geboorte denk ik 4x doorgeslapen van bijv 19u tot 7u zonder wakker te worden. Sorry als het een warrig verhaal is, stel gerust nog vragen als ik niet volledig ben.
Als hij beter slaapt met een zetpil zal hij waarschijnlijk toch wel pijn hebben (gehad). Wat gebeurt er als je hem preventief een zetpil geeft als je hem naar bed brengt, slaapt hij dan wel door of wordt hij in elk geval minder vaak wakker? Als dat zo is zou ik toch nog eens langs een KNO arts om alles na te laten kijken. En krijgt hij nu weer koemelk of nog altijd niet? Dat kan soms ook de boosdoener zijn, dan lijkt de kma over te zijn na de eerste verjaardag, maar dan krijg je meer subtiele problemen als vaak ziek en slecht slapen e.d.
Hier was spoken in de nacht een teken dat pepti niet voldoende was. Over op Nutramigen LGG en hij sliep door.
Hoi, Hier ook een dreumes van 17 maanden die nog vaak 1 keer wakker wordt snachts. Als er tandjes in het spel zijn dan al helemaal! Het gaat allemaal over ...