Hallo dames, De afgelopen dagen vond ik al dat er veel haartjes op het shirtje van mijn zoontje lagen. Vanavond na het baden ging ik met stevige grip een beetje door zijn krullen en er kwamen per keer ongeveer 5/6 haren mee. Vind ik best veel. Dit ging ook behoorlijk lang door, totdat ik niks meer 'mee nam' als ik zachtjes trok. Vooral onderaan bij zijn nek/achterhoofd kwam veel los. Hij heeft krullen en gewoon een lekkere bos haar wat ik bijna nooit kam, dus ik hoop nog een beetje dat het daarom lijkt dat er nu heel veel mee kwam, maar mijn gevoel zegt dat dit niet helemaal normaal is. Maak me meteen mega zorgen en ben bang dat hij bepaalde voedingstoffen tekort komt of een enge ziekte heeft Herkennen jullie dit? Had jullie dreumes dit ook wel eens een periode? Was er toen iets aan de hand? Hij is verder op en top gezond, maar dat haaruitval valt me echt op de laatste dagen...
Ik verlies zelf ook de ene keer meer haren dan de andere x. Maaaar ik denk dat je vooral op je gevoel af moet gaan. Als je er geen goed gevoel over hebt, misschien telefonisch de HA raadplegen?