Piet Piraat Theater Show

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Roozjuh, 21 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    vanaf hoe oud is dit leuk voor je kind?

Ik zie dat ze voor het eerst hier in de stad komen in april. mijn zoon wordt 8juli 2jaar oud. tijdens de show dus 22maanden oud. Is het dan al leuk voor hem??

2. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

wij zijn met 1 1/2 jaar naar woezel en pip gegaan ze vond het top!
    60 min zitten lukte goed.
    Ik had express stoelen vooraan genomen aan de zijkant mocht het fout gaan we zo de zaal uit konden piepen.
    Alleen piet piraat....zou hij dat niet eng vinden? Harde geluiden ed?
    Ik heb hier een meisje die bepaalde dingen opeens eng vind namelijk. Kwam ook pas sinds een maand of 2 geleden op dat dingen op tv eng worden.

3. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    woezel en pip lijkt me ook super voor hem! oh daar heb ik niet eens aan gedacht wat erg :p maar inderdaad, misschien zijn die harde geluiden wel opeens eng. mijn vader zei dat damian helemaal weg kroop toen hij een bepaald geluid hoorde bij dvd van piet piraat. Kabouter Plop heeft ook optreden binnenkort, zou dat dan wel leuk zijn? ik ga maar is even uitzoeken of woezel en pip nog ergens theater optreden heeft :D wat een super idee.

4. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    edit: geen woezel en pip in de komende periode, jammer

5. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.204
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Oh mijn zoontje is ook helemaal weg van Piet Piraat. Ik ga ook even kijken of het hier in de buurt komt. Ons zoontje is nu 22mnd. Ik denk wel dat hij het heel leuk zou vinden.

6. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    staat op site's dat het vanaf 3jaar is. dat vind ik wel jammer maar misschien hebben ze ervaring met jongere kinderen die jankend de zaal uit werden gebracht door papa of mama :p

maarja, wat is nou 15,-? misschien vinden ze het wel helemaal geweldig, en als ze t eng vinden, tja dan ben je 30,- keertje kwijt :p

Zouden ze je nou echt niet toelaten als ze zien dat je kind nog geen 3 is ??

7. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

nee joh. Je hebt betaald.
    Bij W&P zaten ook kinderen van nog geen 1 jaar. (wel met broer/zus)
    Wij gaan 1 maart hier in sweetlake naar een peutershow/ kleutershow. Speciaal voor kinderen vanaf 2 jaar.

8. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    Ik denk dat het aan je kindje ligt.
    Mijn oudste zoontje kan nog steeds niet echt heel lang zijn aandacht ergens bijhouden. We gaan dit jaar ook naar Piet Piraat!!

Het is wel een verhaal en dat kunnen ze dan nog niet zo goed volgen met 22 maanden. Maar als jij merkt dat je kindje best goed zijn aandacht ook ergens lang kan houden bijv. op tv of dvd, dan zou het wel heel erg leuk ook zijn voor hem.

9. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    mn zoontje kijkt wel dvd van Piet Piraat, niet helemaal van begin tot eind want hij speelt wel tussendoor met speelgoed. maar zodra ik denk dat ie niet meer kijkt en ik de dvd uit zet, dan kijkt ie meteen op zovan: HEY! waarom zet je m uit? ik was aant kijken :D

Deel Deze Pagina