Denk je NIET zwanger te zijn maar achteraf toch zwanger.....

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door gillian2009, 9 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gillian2009

gillian2009 Bekend lid

10 feb 2009
    727
    0
    0
    Zat te denken, meestel denk je ik ben zwanger en er komt toch een neg. test uit. helaas weer niet. Je voelde wel allemaal dingen of je dacht dat je ze voelde. Zijn er mensen die niks voelden en dachten ach ben toch niet zwanger. niks lijkt erop. Of die misschien gewoon doorgingen met stappen, ruig leven, of andere dingen omdat ze dachten dat ze toch niet zwanger waren? Wanneer merkte je het? en hoe ging het allemaal? Werd je wel ongesteld in de tussentijd?enz. ;)

2. BrasilPrincess

BrasilPrincess Bekend lid

24 mrt 2008
    593
    0
    0
    Hey meid

ik had ook zat neg testen gehad tot dat ik nog niet eens op mijn NOD zat en me buik dik gezwollen was krijg notrmaal ook voor ongesteld word maar nu was echt extreem had nog 1 test en dacht doe deze nog en erna komen geen testjes meer in huis ik test gedaan wou eigelijk al weggooien toen ik iets zag verschijnen dacht ligt aan licht en deed lamp feller aan zag toen echt 2e streep verschijnen.Ik geloofden niks van dus op de fiets naar kruidvat voor CB Digi en meteen na 30 sec verscheen Zwanger 2-3 dacht nou ja zeg ;)....Was wel echt prachtig moment vergeet nooit meer heb toen MMS naar me vriend gestuurd met foto hij was aan werken.Nu weten we beide wonderen bestaan toch wel en kinderen plan je niet die krijg je ook al is niet juiste moment en makkelijkste dat is nu bijzaak geworden;) kan niet wachten tot me kleine meid mag vast houden en in haar oogjes kijken..Wens dat iedereen zwanger mag raken en als is waneer je niet verwacht is nog grotere verrassing.

liefs

3. gillian2009

gillian2009 Bekend lid

10 feb 2009
    727
    0
    0
    (foutje haha)

4. gillian2009

gillian2009 Bekend lid

10 feb 2009
    727
    0
    0
    zo dat is ook wat he? toevallig dat je het zag!een pos. test. hoeveel dagen voor je NOD was deze? leuk voor jullie hoor!

5. paradijsvogel

paradijsvogel Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Nou, ik dacht deze ronde ook, het zal wel weer niet.

Ik heb 28 juni een miskraam gehad en ik wist dus niet wanneer mijn cyclus weer op gang zou komen. Ik ben van de week nog lekker naar de kroeg geweest en heb 3 wijntjes gedronken. En ik zou stoppen met roken, maar was nog niet gestopt (ben na de miskraam weer begonnen met roken)

Gisteren getest: en ZWANGER!!!!!

Ik durf er helaas nog niet van te genieten, omdat ik al 2 miskramen heb gehad, maar ik ben er wel erg blij mee!

Ik hoop dat jij ook, misschien wel juist in de maand dat je het niet verwacht, snel zwanger mag zijn!!!

Ik heb er ook bijna een jaar over gedaan om na mijn eerste miskraam weer zwanger te raken, en nu meteen na de miskraam weer zwanger!!!!

6. gillian2009

gillian2009 Bekend lid

10 feb 2009
    727
    0
    0
    zo zeg gefeliciteerd! dus je voelde helemaal niks? ben benieuwd, we zitten ergens in ronde 8 of 9. zou wel leuk zijn als het nu eens raak zou zijn. jij veel succes.

7. paradijsvogel

paradijsvogel Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    dankjewel! Ik vind het echt doodeng allemaal! Ik probeer positief te blijven, maar dat is soms erg moeilijk!

8. LaChickaa

LaChickaa Actief lid

16 mei 2009
    171
    0
    0
    Den Haag
    ik was niet bezig om zwanger te worden, slikte gewoon mn pil, soms wel onregelmatig maar dat gebeurt wel is vaker

menstruatie bleef uit, maar dacht niet gelijk oh misschien ben ik zwanger!
    had net een nieuwe relatie die ook niet geheel vlekkeloos liep, dus dacht misschien komt het door de stress dat het uitblijft

2 maanden later vond mn vriend me toch wel raar gedragen, at ineens heel veel fruit (wat ik normaal nooit deed :D ) had wel last van harde buiken en hij vond mn borsten zo hard ineens

en hij maar volhouden ga testen je bent zwanger!!!
    dus ik om van het gezeik af te zijn, test gehaald

binnen 1 sec na het plassen direct 2 streepjes dus wist niet wat me overkwam, kreeg niet eens de tijd om de dop erop te doen hahaha

helemaal overstuur een vriendin gebeld om nog een test mee te laten nemen, en ook die positief hahaha

toen bleek bij de 1e echo dat ik inmiddels al bijna 12 weken zwanger was hahah

9. Vlinder78

Vlinder78 Bekend lid

13 nov 2006
    514
    0
    0
    lerares
    Bovenkarspel
    Bij de eerste hebben we er 1,5 jaar op gewacht. Ik had die maand de eerste afspraak bij de gyn. Vriend kwam terug van off-shore met zware griep en stak mij aan. Laatste wijntjes e.d. gedronken, omdat we naar de gyn moesten. Wel gevreeën, maar had naar mijn idee geen zin meer, want ei was geweest toen vriend off-shore was. Toen ik naar de gyn ging was ik week overtijd, maar dat was van de zenuwen dacht ik.
    Gyn deed toch maar even een inwendige echo: ZWANGER!!!

2e keer. Op 24 december spiraaltje eruit gehaald. Ging ik van bloeden, dus week gewacht met vrijen, want voelde ook niet zo prettig. Ei was toch al geweest. Flink aan de champie met oud en nieuw. Kon ook niet in 1x raak zijn, dachten wij. Weer 10 dagen overtijd, toch maar testje.....: ZWANGER!!!

10. Balou

Balou Fanatiek lid

27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Ik had al vaak een test gedaan en was steeds negatief.
    Ik was wel steeds onregelmatig ongesteld, meestal werd ik het tussen de 29 en 37 dagen. Soms duurde het wel langer en dacht dat ik dan zwanger was, ik deed dan een test en was negatief, meestal werd ik dan een dag later ongi.
    Toen ik na 14 maanden weer eens 1,5 week overtijd was dacht ik doe maar een test want dan zal ik later wel ongi worden (dacht dat het tussen mijn oren zat), bleek ik zwanger te zijn! Maar ik had geen klachten op dat moment. Later werden de aders op mijn borsten wat feller.

11. BrasilPrincess

24 mrt 2008
    593
    0
    0
    Hey meid was 4 dagen ervoor volgens mij zal echt in me zwangerschap dagboek moeten kijken..Dankjewel..Ja zo kan het ook gaan zijn ook meiden die weggooien en dan gewoon doorgaan met hun leven tot dat ze beseffen ben ik nog steeds niet ongesteld.Ken ook meid die is de 9 maanden lang ongesteld geweest en kind lag achter de moederkoek ze werd nauwelijks dikker pas toen haar water brak kwam ze er achter dat ze zwanger was en moeder zou worden in 1 avond was haar hele leven veranderd.toen aan meisje uit mijn oude klas vertelden zei ze dat haar moeder zelfde had bij haar.Dus wonderen bestaan en komen uit waneer je minst verwacht.Daarom nooit de moed opgeven.

liefs,

12. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    Ja ik!!!

Heb 4 juli een Mk gehad en had er vreselijk de pest over in dat mn cyclus van slag was...was al 5,5 week na een vroege MK!! wilde eigenlijk net de HA bellen en dacht weet je wat,....doe nog 1 test (was al 5 negatieve testen verder nm en zaterdag dus voor het laatst getest..)Dus vanmorgen bij de boodschappen langs de Kv en test gedaan....ZWANGER!!! ben helemaal in shock! Had het helemaal niet verwacht! Wel geklust, maar niet bewust op bepaalde dagen zeg maar...dus....meteen na MK weer zwanger! Helemaal gelukkig ! Heb trouwens nergens last van op een spierpijn / trekkerig gevoel naar mn liezen toe...O en volgens mn man was ik al een week een draak en was ik vreselijk kribbig! HIj zei...ik dacht het al want je reageerde weer net zo vreemd op dingen als toen je zwanger was!!!hihi
    Nu hopen dat het deze keer wél goed gaat!
    O enne...ik denk achteraf dat ik mn ei op 30 juli heb gehad...

x

13. BrasilPrincess

24 mrt 2008
    593
    0
    0
    Meid gefeliciteerd :) geniet er van en zal duimen dat dit wondertje netjes blijft zitten.

14. gimena

gimena Niet meer actief

bijna 2 jaar bezig zijn met een wondertje.
    en een miskraam achter de rug zag ik het ineens niet meer zo zitten.
    maar me ei had ik het gevoel dat ik ongesteld moets worden.
    wat heel raar was.met veel rug pijn.
    2 dagen overtijd negatieve test.
    ik dacht jah hoor weer me lichaam die me voor de gek houd.
    hellemaal niet meer bezig met testen.
    4 dagen ver zei me vriend zal je niet eens gaan testen,
    want je bent al een tijdje overtijd.
    nee zei ik is niet raak hoor.
    toch meer voor de zekerheid een test gedaan die ochtend daar op.
    test neer gelegt snel aangekleed.
    tot me grote verbazig stonde er 2 strepen in beeld.
    kon het niet geloven dus het zo nieuwe test van cb er tegen aangegooit.
    Zwanger 1-2..
    kan het nog steeds niet geloven.
    maar we zijn echt zwanger

15. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    hey, ik had eigenlijk 3 augustus ongesteld moeten worden. ben op 1 juli gestopt met de pil en ik denk zelf dat mijn cyclus een beetje in de war is. ik voel me totaal niet zwanger. Bij jamie had ik wel meteen een goede cyclus toen ik stopte met de pil... na 1 maand meteen zwanger. Nu weet ik het echt niet. ik voel me niet zwanger en ik denk dat mijn cyclus gewoon niet goed is. maar ben dus eigenlijk al bijna 10 dagen overtijd... dus het zou best kunnen :) als ik donderdag nog niet ongesteld ben dan ga ik testen!

Deel Deze Pagina