Vandaag voor het eerst met zoon en dochter alleen naar de dierentuin geweest en man wat vond ik het spannend een losgeslagen peuter en een baby! In de dierentuin kwam mijn zoon in contact met een jongetje en zijn oma en wat een schat van een mens! En ook het jongetje ontfermde zich ontzettend schattig over mijn zoon zodat hij ook van de glijbanen en alles af kon want tja mama kon niet mee want die moest op zusje passen. De hele middag hebben de kinderen samen gespeeld en langs de dieren gerend en mevrouw en ik zaten gezellig te kletsen over haar leven en over de kinderen. Aan het eind van de dag gaf ze mijn kinderen beide een cadeautje want ze vond ze zo ontzettend lief! Had natuurlijk helemaal niet gehoeven en ik vond het al zo fijn dat mijn jongen heerlijk met haar kleinzoon had gespeeld dus voor mij was het echt een zeer geslaagde dag. Ik heb de vuurdoop overleefd van 2 kinderen en een dierentuin! Onbewust of wellicht wel bewust heeft die vrouw mij over die drempel heengeholpen zodat ik ook heerlijk kon genieten van ons middagje weg. Wellicht zit de dochter van mevrouw hier wel op ZP en hoort zo het verhaal over een klein jochie waar haar kleinzoon zo goed op gepast heeft door hem mee te nemen van alle hoge glijbanen en een schattig meisje in de kinderwagen. Hierbij wil ik dan ook zeggen tegen deze moeder. Je hebt echt een moeder met een hart van goud en geef haar namens mij nog een hele dikke knuffel! Wees zuinig op haar!
Wat een heerlijk bericht!! En wat vreselijk lief! Het zijn van die onbetaalbare momenten die je weer genoeg energie geven voor de rest van de week
Ja dit was voor mij echt onbetaalbaar! Had echt vandaag zoiets van ik moet het een keer proberen met 2 kinderen een dagje weg zonder papa of extra persoon. Gewoon het idee dat er iemand oplet. En die mevrouw maakte het voor mij zoveel makkelijker en ik heb nu echt weer energie voor 10 (oké mijn benen voel ik en mijn knieën haha totale ontwenning)
Ah heerlijk hoor en misschien heb jij t niet eens door maar hebben jullie hun dag ook goed gemaakt. Oma had gezelschap en kleinzoon kon ravotten super toch!
Aaaah wat ontzettend lief! En wat fijn dat jullie zo'n leuke dag hebben gehad, dat er nog veel mogen komen!