Het bestaat nog!!!

Discussie in 'De lounge' gestart door wachtend, 11 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wachtend

wachtend Niet meer actief

Vandaag voor het eerst met zoon en dochter alleen naar de dierentuin geweest en man wat vond ik het spannend een losgeslagen peuter en een baby!

In de dierentuin kwam mijn zoon in contact met een jongetje en zijn oma en wat een schat van een mens! En ook het jongetje ontfermde zich ontzettend schattig over mijn zoon zodat hij ook van de glijbanen en alles af kon want tja mama kon niet mee want die moest op zusje passen.
    De hele middag hebben de kinderen samen gespeeld en langs de dieren gerend en mevrouw en ik zaten gezellig te kletsen over haar leven en over de kinderen.

Aan het eind van de dag gaf ze mijn kinderen beide een cadeautje want ze vond ze zo ontzettend lief! Had natuurlijk helemaal niet gehoeven en ik vond het al zo fijn dat mijn jongen heerlijk met haar kleinzoon had gespeeld dus voor mij was het echt een zeer geslaagde dag.
    Ik heb de vuurdoop overleefd van 2 kinderen en een dierentuin! Onbewust of wellicht wel bewust heeft die vrouw mij over die drempel heengeholpen zodat ik ook heerlijk kon genieten van ons middagje weg.

Wellicht zit de dochter van mevrouw hier wel op ZP en hoort zo het verhaal over een klein jochie waar haar kleinzoon zo goed op gepast heeft door hem mee te nemen van alle hoge glijbanen en een schattig meisje in de kinderwagen. Hierbij wil ik dan ook zeggen tegen deze moeder. Je hebt echt een moeder met een hart van goud en geef haar namens mij nog een hele dikke knuffel! Wees zuinig op haar!

2. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Wat lief zeg!

3. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Wat een heerlijk bericht!! En wat vreselijk lief!
    Het zijn van die onbetaalbare momenten die je weer genoeg energie geven voor de rest van de week ;)

4. jumphola

jumphola Fanatiek lid

3 jan 2014
    2.188
    488
    83
    Zuid Holland
    Wat leuk om te horen!

5. wachtend

wachtend Niet meer actief

Ja dit was voor mij echt onbetaalbaar! Had echt vandaag zoiets van ik moet het een keer proberen met 2 kinderen een dagje weg zonder papa of extra persoon. Gewoon het idee dat er iemand oplet. En die mevrouw maakte het voor mij zoveel makkelijker en ik heb nu echt weer energie voor 10 (oké mijn benen voel ik en mijn knieën haha totale ontwenning)

6. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Aaah, wat lief! :) dat zijn fijne momenten.

7. Sassie1981

Sassie1981 Fanatiek lid

2 mrt 2006
    2.888
    617
    113
    Van zulke verhalen word ik happy.

8. skiwi

skiwi Fanatiek lid

15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Wat een mooi verhaal zeg. En top dat je hebt genoten!

9. jaleisha28

jaleisha28 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.949
    56
    48
    Zaandam
    Ah heerlijk hoor en misschien heb jij t niet eens door maar hebben jullie hun dag ook goed gemaakt. Oma had gezelschap en kleinzoon kon ravotten super toch!

10. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    Ik word blij van je verhaal! ☺

Zou leuk zijn als de mama van dat jochie dit leest 😉

11. manamana

manamana Fanatiek lid

30 apr 2014
    1.372
    22
    38
    het Noorden
    Mooi bericht!

12. mumija

mumija Niet meer actief

Wat een leuke dag!!

13. RachelleNM

RachelleNM Fanatiek lid

19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    Aaaah wat ontzettend lief! En wat fijn dat jullie zo'n leuke dag hebben gehad, dat er nog veel mogen komen!

Deel Deze Pagina