Nieuwe bank

Discussion in 'De lounge' started by leutjj, Nov 11, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. leutjj

leutjj Niet meer actief

We willen graag een nieuwe bank kopen binnenkort.
    We hebben nu een grote hoekbank waar je eigenlijk niet goed op kan zitten. Hij is diep dus als je even zit lig je gelijk weer. De onderkant is nep leer en bovenkant stof, de kussen kunnen er niet af, vervelend met wchoo maken. In de bank komen schuren dus hij is af.

Wat voor bank raden jullie aan met twee kinderen en drie katten?
    Een stof of leren bank?
    Een hoekbank of 3zits?
    We willen en niet al te dure bank kopen.

2. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,155
    8,129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Leer. Echt leer.

Een stoffen bank heb ik gehad met een hond, kind en twee katten. Drama. Ben zo blij dat we nu een lederen bank hebben. Drinken erover? Doekje en weg.

ls je nu ziet hoe goor onze lederen bank is na 5 dagen, niet te geloven, maar zo weer schoon. De stoffen bank was dus kennelijk ook zo smerig, alleen zag je dat niet, hoe onhygiënisch is dat dan.

Hier nooit meer stof.

3. klarinet

klarinet Fanatiek lid

Apr 23, 2007
    2,985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Wij hebben ook een lederen bank. En 2 jongens en een hond.
    Ook de volgende bank zal weer leer worden. Ik vind een stoffen mooier, maar leer is veel handiger.
    Wij hebben 2 losse banken en zullen dat in de toekomst waarschijnlijk weer doen!

4. Boommm

Boommm Niet meer actief

Vind leren banken niet mooi dus wij hebben stof. Heel donkergrijs dus kleine vlekken zie je bijna niet. Eens in de zoveel tijd gooi ik de hoezen in de was.
    Hier ook twee kindjes en een hond.

Zou voor een hoekbank gaan trouwens. Maar dat komt omdat ik zelf echt niet meer zonder m'n plekje in de hoek kan :D

5. Majo1983

Majo1983 Fanatiek lid

Feb 1, 2013
    3,688
    2,386
    113
    Female
    Broek
    Hier stof. Vind leer niks. In de winter koud en en de zomer plak je er met je blote benen aan vast. Daarbij vind ik stof (zo'n grove tweedachtige) veel mooier. Hier kun je hem niet uitwassen, wel maak ik hem soms met de stoomreiniger schoon. Is behandeld tegen vlekken, die trekken er niet in. En ja, niet hygiënisch, gelukkig hoef ik er niet van te eten. Kan me niet voorstellen dat de bank een bron van ziektes is :s. Mijn broer heeft een leren bank met katten, die ziet er echt niet meer uit door de nageltjes. Hier ziet de bank (met 2 katten, een hond en een 2 jarig jongetje) er nog als nieuw uit. Wij hebben een hoekbank, heerlijk!

Share This Page