Wie kent dit

Discussion in 'Zwangerschap' started by ch11, Jun 22, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ch11

ch11 Bekend lid

Apr 19, 2011
    928
    0
    0
    Studie recherche
    Wij zijn nog maar 5 weken zwanger van de tweede maar ik heb nu al zo'n opgezette buik.. Geen idee hoe lang ik dit kan verbergen?!
    Bij de eerste had ik dit helemaal niet. Ik merk ook dat ik soms felle steken heb, buikpijn ( best vaak ) vooral s avonds en als ik wat heb gedaan of stukje heb gelopen, is mijn buik helemaal hard..

Ik zelf vind dit nogal wat met 5 weken .. Wie kent dit ?

2. madelein

madelein VIP lid

Feb 28, 2011
    6,758
    623
    113
    Jep herkenbaar :). Je darmen zijn flink aan het werk om zich aan te passen om ruimte te maken voor je baarmoeder.
    Harde buiken lijken me erg vroeg bij deze termijn, je bm is nog zo klein daar kan het niet van komen denk ik. Wellicht wat spanning?

Die buik nam bij mij na week 7 weer wat af, maar eind van de dag ben ik nog steeds opgeblazen. Buikje verbergen lukt niet ;)

3. G83

G83 Bekend lid

Dec 29, 2014
    524
    3
    18

4. Lousaa

Lousaa Fanatiek lid

Nov 18, 2011
    2,497
    2
    38
    Darmen ja. Het is shit maar het is niet anders. Hoorde er bij mij bij. En ging eerlijk gezegd ook niet echt meer over.

5. Scarlett1985

Scarlett1985 Fanatiek lid

Jul 5, 2014
    1,420
    0
    36
    Jep, darmen!
    Veel blijven drinken, eventueel roosvice Laxo, fruit.. Alles wat je darmen stimuleert.
    Ik ben nu 15 weken en heb soms echt een keiharde dikke buik, alleen maar door mijn darmen. Nog geen babybuik te noemen. Helaas ook vaak last van constipatie.. :(

6. fee90

fee90 Fanatiek lid

May 21, 2015
    1,679
    39
    48
    Ook darmen hier, leek wel maanden ver, heb zelfs een positiebroek gekocht en als ik die aandeed was het net alsof ik al over de helft was. Ben nu 8 weken en het is afgenomen, je ziet er niks meer van!

Share This Page