Wij zijn nog maar 5 weken zwanger van de tweede maar ik heb nu al zo'n opgezette buik.. Geen idee hoe lang ik dit kan verbergen?! Bij de eerste had ik dit helemaal niet. Ik merk ook dat ik soms felle steken heb, buikpijn ( best vaak ) vooral s avonds en als ik wat heb gedaan of stukje heb gelopen, is mijn buik helemaal hard.. Ik zelf vind dit nogal wat met 5 weken .. Wie kent dit ?
Jep herkenbaar . Je darmen zijn flink aan het werk om zich aan te passen om ruimte te maken voor je baarmoeder. Harde buiken lijken me erg vroeg bij deze termijn, je bm is nog zo klein daar kan het niet van komen denk ik. Wellicht wat spanning? Die buik nam bij mij na week 7 weer wat af, maar eind van de dag ben ik nog steeds opgeblazen. Buikje verbergen lukt niet
Darmen ja. Het is shit maar het is niet anders. Hoorde er bij mij bij. En ging eerlijk gezegd ook niet echt meer over.
Jep, darmen! Veel blijven drinken, eventueel roosvice Laxo, fruit.. Alles wat je darmen stimuleert. Ik ben nu 15 weken en heb soms echt een keiharde dikke buik, alleen maar door mijn darmen. Nog geen babybuik te noemen. Helaas ook vaak last van constipatie..
Ook darmen hier, leek wel maanden ver, heb zelfs een positiebroek gekocht en als ik die aandeed was het net alsof ik al over de helft was. Ben nu 8 weken en het is afgenomen, je ziet er niks meer van!