Als je zwanger wilt worden heeft paracetemol dan enige invloed? Ik heb erg last van mijn schouder, maar weet niet in hoevere ik dit kan innemen We zitten wel volop in de MMM en zijn dus in behandeling om zwanger te worden. Liefsss
Nou denk dan toch maar dat ik even in ga nemen...wil vannacht wel slapen Thanxx voor je snelle reactie
Graag gedaan En je moet maar denken: beter paracetamol dan ibuprofen (daar hebben mensen vaak wel last van)
Heb dit gevonden op internet (www.apotheek.nl) Kan ik dit middel gebruiken als ik zwanger ben, wil worden of borstvoeding geef? Zwangerschap In de normale dosering kunt u dit middel veilig gebruiken. Het wordt al jarenlang gebruikt door zwangere vrouwen, zonder nadelige gevolgen voor het kind. Heeft u langdurig paracetamol nodig, bijvoorbeeld langer dan een week, overleg dan eerst met uw arts. Nou dat stelt dan wel gerust.....We zijn er zo mee bezig dat ik wel goede dingen wil doen.
Paracetamol is bij zwangerschapswens, zwangerschap en borstvoeding geen enkel probleem hoor. Slik het gerust! Ik heb het zelf ook tijdens mijn zwangerschap geslikt toen ik veel last had van voorweeen. Voor ibuprofen geldt dit echt niet. Dit mag je niet slikken tijdens je zwangerschap en als je borstvoeding geeft. Als je zeker weet dat je niet zwanger bent, is het geen probleem. Ibuprofen werkt geloof ik ook bloedverdunnend. Ik mocht het dan ook niet slikken bij mijn miskraam. Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Anders kan je het wel op apotheek.nl vinden. Jente