Hoi Dames, Normaal gesproken ben ik altijd heel moe, misselijk, vaak overgegeven en ontzettend zere boobs in de week voor mijn NOD. Nu moet ik maandag ongesteld worden en heb geen van bovenstaande symptomen ren alleen al 2 dagen naar de wc ivm diarree . Ik moet aanstaande maandag ongi worden. Herkent iemand dit als symptoom? Ik heb normaal (al 1,5 jaar ook zo lang al gestopt met de nuvaring dus geen ontpillen) dus altijd heel veel klachten en dat is altijd zo en dat begint een dag of 7 voor mijn ongi en nu nergens last van en alleen diarree. Heel vreemd . Weet iemand dit? Groetjes Marleen
Toen ik zwanger was had ik veel last van diarree. En mijn zus heeft het ook heel erg gehad bij haar zw.schap. Duss...? Succes met wachten
Ik denk dat je niet overal iets achter moet zoeken. Eerlijk gezegd denk ik niet dat diarree een symptoom is van een zwangerschap. Diarree kan heel veel oorzaken hebben. Er heerst nu ook wel griep dus dat kan het ook zijn.
mamaria: Zoals je in bovenstaande kunt lezen heb ik al ruim 1,5 jaar altijd dezelfde symptomen voor mijn menstruatie namelijk PSM syndroom. En nu voor het eerst totaal daar geen last van en alleen maar diarree want ik nooit heb. Voel me verder ook neit ziek of zo alleen een borrelende buik. En aangezien ik vaker heb gehoord dat het wel een symptoom is. Was ik benieuwd wat de ervaringen van andere is.
Ik weet het niet, ik denk dus van niet. Ik vind het gewoon jammer als je je daar aan vast gaan klampen terwijl het misschien een hele andere oorzaak heeft. En dat het bij de ene wel is wil niet zeggen dat het bij de ander wel zo is. En tja, dat je 1,5 jaar dezelfde kwaaltjes hebt is ook geen garantie dat het altijd zo blijft. Desalniettemin hoop ik natuurlijk wel dat je zwanger bent hoor.
nou, ik weet wel zeker dat het een symptoom kan zijn, heb er namelijk al bijna 11 weken last van maar, pin je er niet op vast, er heerst inderdaad van alles nu!
Marieke: Ja ik weet dat het heerst maar vind het zo typisch dat ik me verder super voel in tijden niet zo goed gevoeld. En heb alleen diarree verder niets. En heb hele emotionele buien begin zomaar uit het niets te huilen heel vreemd. En nog gefeliciteerd met je zwangerschap. Mamaria: ik klamp me er echt niet aan vast weet na 1,5 jaar echt wel dat je lichaam je goed voor de gek kan houden. Daarnaast PMS gaat vrijwel nooit vanzelf over alleen als je hormoonhuishouding verandert dus ja....... Toen ik de nuvaring gebruikte had ik ook nergens last van. Daarnaast lopen we al een tijd in het ziekenhuis en starten ze binnenkort met ICSI. Maar het zou toch een mooi begin van 2009 zijn als we toch spontaan zwanger worden wie hoopt daar nu niet op!
ja ik had in het begin ook veel last van diaree,sinds een week is het overgegaan op obstipatie,ook geen pretje..
Bij mij is diarree altijd een teken dat mijn menstruatie eraan komt.... Dus dat is dan net andersom! Hoop voor je dat je zwanger bent!
Ik ben zwanger! Was het nog vergeten om het hier te melden. Het is wonder maar waar. Heb dinsdag positief getets.
Gefeliciteerd meid! Zo zie je maar weer dat zelfs diarree een symptoom kan zijn. Excuses dat ik je niet wilde geloven.