Hoi dames, Hier even een hele gekke (en een beetje vieze) vraag, maar misschien kunnen jullie me wel helpen. Ik zou vandaag (eventueel en hopelijk) mijn innesteling hebben. Nu ben de hele middag al misselijk, mijn buik rommelt en heb diarree. Kan dit een teken van innesteling of is het gewoon een simpele buikgriep? Mijn vriend heeft nergens last van, terwijl wij de afgelopen dagen toch hetzelfde hebben gegeten. Alvast bedankt voor de antwoorden... Groetjes van jufaman
Ik had een week na mijn ei ook twee dagen een heel misselijk gevoel + krampen. Ik hoop dat dit de innesteling is geweest. Diarree heb ik niet gehad dus daar kan ik niet over meepraten. Het kan je innesteling zijn geweest maar het kan evengoed iets anders zijn geweest. Enkel de tijd zal raad kunnen geven. Wanneer mag je testen? IK duim mee!!
Alvast bedankt voor het antwoorden Dina. Ik heb trouwens volgende week donderdag (de 22ste) mijn NOD. En mijn cycli zijn al vanaf januari precies 26 dagen, dus daar kan ik wel op vertrouwen! Als ik de 22ste niet ongi word, dan ga ik pas de 23ste testen!
ik heb deze cyclus ook 2 dagen diarree gehad.... weet eigenlijk niet meer precies welke dagen. Ben benieuwd of het iets met een innesteling te maken heeft!
Er heerst buikgriep door dit "fijne" weer hier in Nederland Ik heb nog nooit gehoord dat buikgriep verschijnselen ook bij een innestelling kunnen horen! Ik zou gewoon uitgaan van een buikgriep,ennuh dat je vriend er dan geen last van heeft kan heel goed hoor, want buikgriep krijg je niet omdat je iets "verkeerds" gegeten hebt ps, je kan nooit weten wanneer de innestelling is die vind meestal plaats rond de 5e-7e dag na je eisprong, maar kan ook wel een weekje langer duren (komt ook best vaak voor).
Das waar... van eten krijg je geen buikgriep! Het is natuurlijk een bacterie die je op een of andere manier binnenkrijgt. Ik geef les op een basisschool en al snel merk je of er 'iets' heerst, zoals buikgriep. Nu is dat bij ons op school nog niet aan de hand... Maar ik ga er maar gewoon vanuit dat het wel zo is. Dan kan het nooit tegenvallen volgende week!
Weet niet waar je in Brabant woont, maar hier heerst de buikgriep wel, vorige week ik, nu mijn mannetje en veel collega's en mensen inde omgeving hebben er last van, hoop wel het beste voor je!
Ik kom uit het westen van Brabant... En het zal wel gewoon een bacterie zijn die hier in de lucht zit!
hoi hoi, als de clomid goed zijn werk heeft gedaan heb ik afgelopen woensdag een springend ei gehad, ik twijfel wel. Maar goed ik kreeg vandaag beetje menstruatiepijn en ook diaree. Dus 5 dagen na de eisprong. Als ik ga googlen lees ik dat diaree ook wel een voorkomt tijden een innesteling. Ben heel benieuwd, heb geen bloedverlies gehad. Toch nog een ruime week afwachten.
De eerste dagen na mijn positieve test heb ik ook diarree gehad en mijn partner niet. Zowiezo rommelen mijn darmen al een aantal weken, dus of het door een innesteling of een griepje komt..? Het zou beiden kunnen
hoi! ook ik heb last van dunnere ontlasting sinds mijn eisprong. ik heb niet het idee dat ik buikgriep heb, ik heb totaal geen darmkrampen. ik moet wel zeggen dat het ook onwelriekend ruikt (sorry hihi!) en ik moet zo vaak plassen! dat herken ik niet van eerdere cyclussen. nu en dan kan ik om de 5 minuten heen. er komt dan niet heel veel, terwijl het voelt of mijn blaas overloopt. ik heb geen pijn bij het plassen verder dus het is geen ontsteking. gister heb ik misschien een innesteling gehad, venijnige steken in mijn buik en opgeblazen. daarnaast een lichtelijk grieperig gevoel erbij. spannend voor iedereen!!
Dag dames, Bedankt voor al jullie reacties. Ik heb vorige week zo'n 3 a 4 dagen last gehad van diarree... Ik weet dat er buikgriep heerst dus daar ga ik dan maar ook van uit (kan het nooit tegenvallen ). Donderdag mijn NOD, dus dat is altijd spannend. Groetjessss