Wie krijgt hoge temp. voor menst.?

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by terisia, Dec 15, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. terisia

terisia Actief lid

Aug 21, 2007
    163
    0
    0
    Hii meiden.
    Ik heb al een kind, en we zijn nu bijna een jaar bezig om nog een kind te krijgen, maar tot nu toe lukt het niet, dus we zijn naar een gynaecoloog gegaan en ik moest deze maand mijn temp. meten.
    De eerste dag van mijn menst. heb ik mijn temp. gemeten en het was 36,7, en het is een beetje up en down gegaan tot mijn eisprong.
    Op mijn eisprong dag was het van 36,5 naar 36,9 omhoog gegaan.
    En van die dag naar vandag is het naar 37,2 verhoogd.
    Dus ik vroeg me of: is mijn temp. verhoogd omdat ik mijn menst. gaat krijgen, of kan het zijn dat ik zwanger ben...? [-o<

Krijgt iemand ook hoge temp. voor menst.? :(:

ik zal proberen mijn temp. kaart te zetten..!

2. Miepie80

Miepie80 VIP lid

May 6, 2007
    8,101
    4
    0
    Terisia, als het goed is - voor zover ik weet - krijg je altijd na je eisprong een hogere temp dan daarvoor. Vlak voor of tijdens de menstruatie daalt die dan weer. Heel normaal dus dat je temp nu hoger is dan voor je eisprong, over een evt. zwangerschap zegt het helaas nog niks....

3. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

Feb 12, 2007
    2,777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    mijn temp blijft zelfs hoog tijdens mijn menstruatie, pas een paar dagen na mijn laatste ongi dag gaat ie zakken.
    heb vanochtend namelijk 37.02 getempt en het is vandaag de 3e dag zonder ongi.

4. jolanda666

jolanda666 Actief lid

Oct 30, 2007
    330
    0
    0
    administratief
    Drenthe
    Ik kreeg ook pas na mijn menstruatie een lagere temp maar nu duurde mijn menstruatie ook maar twee dagen maar temp bleef wel hoog. Pas derde dag daalde mijn temp naar temp voor eisprong.

Share This Page