Hoi! Ik heb eergisteren drie keer onveilige seks gehad met een jongen. En sindsdien heb ik overal last van. Pijnlijke borsten, maagzuur, opgezwollen buik, buikkrampen. Kan ik zwanger zijn? Ik ben de 21ste voor het laatst ongesteld geweest, dus moet ik nu een maand wachten voor ik kan testen? Alvast bedankt
Ik was inderdaad ongesteld, maar dit was nogal bruin en was ook een paar dagen overtijd. Hiervoor heb ik ook onbeschermde seks gehad.
Hoi Jazzy, als je ongesteld bent geweest ben je zeer waarschijnlijk helemaal niet zwanger hoor. En wat eergisteren betreft dat je sex hebt gehad daar kan je nog nog geen symptomen van hebben want de eicel is nognieteens ingenesteld. Daar boven op nog je hebt nog geen eens een eisprong gehad zeer waarschijnlijk dus dan kan je ook niet zwanger raken. Misschien eerst is wat meer over je lichaam teweten komen voordat je aan onveilige sex gaat doen? Succes nog
Als je menstruatie alleen bruin was, zou ik even testen. Menstruatie moet echt rood bloedverlies zijn (en niet maar 3 druppels). Dan ben je niet van die laatste keren seks zwanger, maar het zou dan van daarvoor kunnen zijn. Succes.
was de 21e de eerste dag van je ongesteldheid of de laatste? Je kunt trouwens 7 dagen na je ongesteldheid wel alweer een eisprong hebben hoor dus houd het maar in de gaten.... succes
Als het alleen bruin bloed was zou ik neit zeggen dat je ongesteld bent geweest, als ik jouw as zou ik voor de zekerheid even testen, dan weet je het zeker!
Mijn vraag is eigenlijk: WIL je eigenlijk zwanger worden? of is het (nog) niet de bedoeling? anders zul je toch andere stappen moeten ondernemen