positie kleding

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door tweeling, 30 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    Hoi,

Heb een vraagje waar ik nou het beste positie kleding kan kopen...welke zijn het fijnst?

En wat kost een broek zo ongeveer?

Ben benieuwd

groetjes

2. ramona

ramona Fanatiek lid

9 mrt 2005
    1.200
    2
    0
    Huismama
    Zundert
  3. ElleE

ElleE Actief lid

4 jun 2006
    223
    0
    0
    Ik heb drie broeken, waarvan er twee echt fijn zitten; een van de Hennes en een van de Miss Etam. Ik geloof dat ik voor elke broek ongeveer 40 euro heb betaald. De bovenkleding heb ik gekocht bij de Hennes en bij de Promiss, en daar heb ik elke keer denk ik ongeveer 20 a 30 euro aan uitgegeven (soms wat meer, soms wat minder). De Hennes heeft ook een online shop trouwens (handig als je bij de Hennes altijd dezelfde maat hebt)!

4. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Wij hebben in de buurt een miss etam outlet, daar heb ik al voor een prikkie leuke bovenkleding gescoord.

Ik heb 2 broeken zelf gekocht, de 1 bij de miss etam een spijkerbroek voor 44 euro, en hij zit echt super lekker en staat ook goed al zeg ik het zelf.
    En 1 bij de promiss voor 40 euro. Van bruine stof, zit als een pymama en kan ik zeker tot het einde dragen!

5. wendyfardo

wendyfardo Bekend lid

6 jul 2006
    737
    0
    16
    dedemsvaart
    ik haalde ze altijd bij de h&m lekkere kleding voor een mooi prijsje

6. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Ik heb tot nu toe m'n positiekleding bij Miss Etam gehaald, zit best leuk spul bij en niet duur :)

7. tassie

tassie Fanatiek lid

23 mrt 2006
    1.888
    0
    36
    Bij Wehkamp hebben ze ook een aantal leuke dingen. En heel betaalbaar! Ik heb er in ieder geval een paar shirts gekocht. Het zijn de enige shirts die ik heb die met een enorme buik nog steeds lang genoeg zijn! Die van Miss Etam waren bij mij toch al snel te kort.

8. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    Weet iemand waar je bijvoorbeeld een zwarte broek kunt kopen die je in de taille kunt verstellen? Ik ben 1.62 lang(!) dus liefst een broek met lengte 30 of 32.

Ik draag altijd lage heupbroeken (van LTB), maar ik zal over een tijdje toch wat anders moeten gaan dragen denk ik... ;)

9. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Ik wil t natuurlijk niet meteen de grond indrukken maar heb slechte ervaringen hiermee. Verzendkosten zouden gratis zijn. Pakje werd aangeboden en moest toch verzendkosten betalen aan de TPG Post aan de deur. Dus gemaild naar Mooi Verpakt maar nooit antwoord gekregen...

10. Niet meer actief

Cache cache is sinds kort mijn winkel

wel duur! 1 bruine pantalon en een lang vest 190 euro

11. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Ik heb het meeste van Miss Etam, maar ik ben wel 1.85 lang, dus ik denk dat de broeken misschien een beetje te lang voor je zijn?
    Ik vind ze overigens wel heel lekker zitten, maar ja het zijn wel van die broeken die je over je buik trekt. Als je broeken wil voor onder je taille, kun je het beste bestellen bij mooiverpakt volgens mij, daar heb ik er ook een van.

12. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ik heb ook een jeans van mooiverpakt. en omdat er een foutje in zat (heel klein weeffoutje) betaalde ik er 16,95 voor. zonder verzendkosten.

bijna alle positiemode zaken zoals prenatal, promiss, miss etam hebben nu wel zwarte broeken in hun collectie. het is gewoon even zoeken naar wat je zelf het lekkerst zit.

13. IkenKleine

IkenKleine Bekend lid

23 mrt 2006
    975
    0
    16
    Bij de Prenatal verkopen ze mooie spijkerbroeken die je onder je buik kunt dragen, zijn van strecht. Misschien is dat iets voor je?
    Weet eigenlijk niet wat ze kosten, maar dacht dat ze van Noppies waren en die zijn niet het goedkoopst. Als ze te lang zijn kun je ze omslaan of in laten korten bij een naaiwinkeltje of door een handig iemand in je omgeving.

Een zwarte broek is vrij lastig vind ik zelf. Die bij de meeste winkels zijn vrij syntetisch (veel polyester) en niet zo mooi. Ik heb nu wel mooie katoenen, maar die heeft mijn moeder gemaakt.
    De spijkerbroeken van de Miss Etam zijn idd erg lekker.
    Qua shirts draag ik eigenlijk mijn eigen shirts nog. Als ze wat te kort zijn, draag ik er een buikband in bijpassende kleur onder, zodat het netjes zit.

Gewoon lekker rond snuffelen in alle winkeltjes. De grote ketens (Miss Etam, H&M, etc) zijn wel voordeliger dan de kleine boetiekjes.

14. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Ik ben zelf goed geslaagd bij Promiss. Miss Etam vind ik de collectie momenteel niet zo mooi. Bij de Prenatal heb ik een hele lekkere broek gekocht en een paar shirts.
    Voor mijn werk moet ik echt netjes zijn. Daarvoor heb ik kleren gekocht bij Future Maman (zitten in ieder geval in Rotterdam en Groningen). Stuk duurder maar super kwaliteit. De shirtjes enzo kun je vaak na de bevalling blijven dragen.

15. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Ik heb een zwarte broek bij Prenatal gehaald, die zit heeeeeeerlijk :D Heb zelf ook lengte maat 30 á 32....Verder heb ik een heerlijke broek van H&M en een spijkerbroek van miss etam, maar die is wat laag en begint wat minder comfy te zitten :( Heeft niet superlange pijpen btw....Succes met shoppen

16. BeetjePeetje

BeetjePeetje Bekend lid

12 jul 2006
    530
    0
    0
    Moet je positie-kleding in je eigen maat kopen, of een maat groter?
    (dat meen ik ergens gelezen te hebben namelijk....)
    Winkels genoeg, maar ik vind de kleding zo klein lijken...
    (niet dat ik nu al zou kopen, maar ik kijk graag alvast wat rond hahaha)

17. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Hai persoonlijk vind ik dat ze hier hele leuke en hippe positie kleding hebben www.mamalicious.com het is ook niet duur een broek kost 44 euro en een truitje 15 euro ongeveer!

Succes!

18. bianca hofstad

11 okt 2006
    93
    0
    0
    wijkverpleging thuiszorg
    helmond
    bij prenatal

zijnze ongeveer 20 euro en je krijgt nu nog 20 procent extra korting op alle positiekleding ook buikbanden e.d

19. Danny

Danny Niet meer actief

Ik heb een hele fijne en hippe lage jeans van de online shop van H&M, en die koste met bezorgkosten 44,90 geloof ik.

20. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    Omdat ik vrij klein bent (kort maar fors) heb ik mijn broeken bij C&A en Miss Etam gekocht. Die waren voor mij voordelig, dus had er ook geen moeite om ze in te korten. De broeken waren toen allemaal onder 20 euro.

Deel Deze Pagina